InstaMania #152

luni, aprilie 01, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Chiar daca astazi este ziua pacalelilor, eu sper sa scap usor pentru ca da, trebuie sa recunosc, nu fac farse si nu-mi prea place sa mi se faca farse. Da, recunosc ma mai amuz cand va reactiile altora, dar incerc sa imi sterg orice expresie de pe chip astfel incat karma sa nu-si dea seama de acest lucru si sa se intoarca impotriva mea. Haha! Si nu pot sa neg ca am adesea o multime de idei ghiduse  dar pe care nu le exprim deoarece merg pe principiul: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face". Oricum, astazi o sa fiu precauta si o sa incerc sa surprind orice tentativa de pacaleala care ar putea sa apara. 
     Si daca-i luni si e-nceput de aprilie, m-am gandit ca ar fi momentul potrivit pentru un nou episod din InstaMania. Ce zici? Ma primesti in casuta ta virtuala cu o postare usoara, numai buna pentru inceput de aprilie?

    Mi-am declarat de nenumarate ori dragostea pe care i-o port lui Tropical si doresc sa subliniez ca aceasta nu a fost stirbita deloc. Am mai incercat si alte sortimente dar el ramane preferatul meu.

    Daca tot vorbim despre dragoste nu pot sa spun decat ca iubesc cafeaua in toate formele sale iar cea de la Hug the mug este delicioasa. Yummy!

    Am descoperit un nou serial care ma tine prizoniera in casa. Homeland este cu de toate, actiune, teroristi, dragoste, legaturi intortocheate si care, unora li s-ar parea destul de dur. Mie imi place si trebuie sa recunosc ca de multa vreme n-am mai gasit un serial care sa ma prinda.
    Biscuitii Oreo mi-au atras atentia in momentul in care i-am vazut in Carrefour dar sa stii ca nu se compara cu varianta originala. I-am gustat, am concluzionat si nu mai iau.

    In ultima perioada buzele mele protesteaza si habar n-am de ce. Simt ca sunt foarte deshidratate asa ca a trebuit sa iau masuri. Am mers la sigur cu balsamul de buze cu miere de la Apivita si rezultatele au fost imediate. E de nota 10!

    Nici nu stii cat de mult mi-am dorit sa citesc cartea de mai jos iar acum, trag de mine in speranta ca o voi termina pana la... Craciun. Bine, exagerez putin dar are o scriitura ciudata care nu ma poate tine in suspans oricat de mult si-ar fi propus autoarea.
    Ideea sa e buna, locatia si mai si dar modul in care e scrisa nu ma prinde si pace!

    Primavara e aici iar eu ma bucur de fiecare data cand zaresc o floricica, un muguras proaspat aparut. Ce pofta mi-era de verdeata!

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania! 
    Parca episodul de astazi a fost cu una calda, una rece dar nu asta a fost intentia mea. Oricum, iti multumesc pentru vizita si bineinteles, daca doresti sa te delectezi cu mai multe fotografii, ne vedem pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: