OOTD: Rio

vineri, mai 10, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Desi ma asteptam ca luna mai sa vina cu soare si caldura, aceasta m-a surprins (si sunt sigura ca nu doar pe mine) cu niste temperaturi care nu m-au facut sa zambesc prea mult. Totusi, in momentul in care am prins un strop de vreme primavaratica, am tasnit afara cu o noua tinuta pregatita, gandita si razagandita. 
     De ce razgandita? Pentru ca temperaturile s-au modificat atat de des in ultima perioada incat optiunile au fost diferite si totul a fost stabilit la fata locului.

    De cand m-am uitat la Asia Express 1 mi-am dorit o pereche de pantaloni colorati, usori, veseli, fix ca cei pe care ii purtau concurentii. M-am tot gandit de unde as putea sa ii achizitionez si pana la urma i-am gasit pe Dresslily si am chiuit de bucurie. Acum si aceasta simpatica o sa aiba o pereche de pantaloni veseli.
    In momentul in care au ajuns la mine, n-am mai fost la fe de incantata pentru ca mi se pareau ca niste pantaloni de carnaval sau... de papagal. Din acest motiv am si denumit acest articol Rio. Fiecare poate sa aleaga optiunea pe care o doreste.
    Totusi, dupa ce i-am probat si i-am scos in lume mi-am dat seama ca sunt atat de usori de comozi incat vor fi un element cheie in tinutele mele din aceasta vara. Nu ma asteptam sa fie chiar atat de comozi, pe cuvantul meu!


    Si daca postarea de azi se bazeaza pe veselie, nu puteam sa le alatur decat unul dintre cele mai simpatice tricouri cu mesaj pe care le detin. L-am luat de pe Sinsay in perioada reducerilor si-l port cu o frecventa care ma mira si pe mine. Mi se pare foarte haios.

    Daca iti mai amintesti postarea aceasta de acum doi ani, atunci n-o sa te mire alegerea mea. Pantofii sport-casual Mustang m-au facut sa indragesc aceasta marca si modelul lor m-a facut sa ma reintorc  si sa aleg si varianta cu siret. Trebuie sa iti spun ca in doi ani de cand ii am, i-am purtat fara mila si imi pare rau ca nu am contorizat numarul kilometrilor pe care i-am parcurs in compania lor si.... nu s-au stricat, nu s-au dezlipit, nu s-au decolorat. Singura parte care a avut de suferit a fost talpa, care in timp s-a mai tocit. Cum sa nu ma reintorc la aceasta marca?



     De aceasta data am optat pentru alb, pentru ca imi place la nebunie dar pe Bonprix ai la dispozitie mai multe variante din care poti alege.
     Si, in cazul in care te intereseaza as putea sa iti prezint si o postare cu cele doua perechi pe care le detin in acest moment si cu modul in care arata dupa atata "amar" de vreme.
    Ce parere ai?

    Palaria si ochelarii au intregit tinuta mea si trebuie sa recunosc ca in continuare sunt o mare fana a ambelor tipuri de accesorii. Daca palaria nu este purtata atat de des, fara ochelari nu ies in casa.Am mai multe modele pe care le adaptez in functie de puterea soarelui in fiecare zi. Pentru astazi i-am ales pe cei de la Northweek, o marca spaniola care din cand in cand iti ofera reduceri de 50% si transport gratuit la comenzi mai mari de 60 euro. Mi-i doream de un an iar in momentul in care una dintre prietenele mele, la fel de pasionata ca si mine m-a anuntat ca beneficiaza de reducere, am atacat fara sa stau pe ganduri. 
    Acum sunt impacata si multumita si aproape ca nu imi mai doresc si alte perechi.
    Dependenta asta!

    Ce parere ai despre tinuta mea?
    Ai purta ceva asemanator sau ti se pare o alegere prea indrazneata?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: