Preferatele lunii aprilie

sâmbătă, mai 04, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Inca nu-mi vine sa cred ca a trecut si aprilie, sarbatorile au zburat, 1 Mai muncitoresc a fost ca o sageata furtunoasa si tot ce a ramas in urma lor e verdeata aceasta minunata cu care ne intampina miezul primaverii si niste amintiri frumoase. Ce sa mai zic? Timpul zboara si n-avem ce sa-i facem.
    Si daca tot am zis ca-mi pare rau ca totul se scurge cu viteza unui rau involburat, m-am gandit ca astazi sa iti prezint preferatele lunii care tocmai s-a incheiat.
    Ce zici? Te-am tentat?

    Nu pot sa incep decat cu produsul spre care m-am indreptat cel mai des in luna care tocmai s-a incheiat, mai exact balsamul de buze de la Apivita. Uneori am ales sa-l folosesc si in locul iubitelor mele rujuri pentru ca imi place senzatia de hidratare pe care o ofera buzelor si da, recunosc, aroma sa de miere este delicioasa.

    Despre serul corector si crema iluminatoare Anti Age Global de la Yves Rocher v-am povestit in cadrul acestei postari. Imi plac, le folosesc cu drag si spor si nu am nimic de obiectat la adresa lor.
    Cele doua sugubete din gama Atoderm de la Bioderma de mai mult timp. lotiunea de corp este densa si are grija de pielea mea precum o potiune magica iar gel de dus, ei bine pe dansul il folosesc mai mult pe post de gel de curatare a fetei. Sunt foarte multumita de ambele si ma tot intreb de ce nu le-am dedicat un articol (sunt lenesa, trebuie sa recunosc).

    Pudra de argila Aslavital de la Farmec este o cunostinta atat de veche incat nici nu-mi mai amintesc cand am achizitionat-o prima data. Certe e ca sunt multumita de efectele ei, dupa ce o utilizez pielea ramane curata, neteda, catifelata cu o stralucire sanatoasa si recunoscatoare. De-as folosi-o mai des m-ar ajuta si la indepartarea punctelor negre dar asa ma multumesc doar cu o curatare "ca la carte".

    Am mai promis de cateva ori ca n-o sa mai folosesc alte produse pentru baie decat pe cele de la Dove dar m-am mai abatut de la regula. Nu-i nimic pentru ca de fiecare data cand ma intorc la aceste produse le apreciez mai mult. Imi plac, sunt dense, cremoase, spumoase, perfecte! 

    Cam atat pentru luna care s-a incheiat. Nu am avut multe produse care sa ma cucereasca dar cele pe care ti le-am prezentat au fost "creme de la creme" pentru mine.
    Tu ce preferate ai avut? ai vreo recomandare pentru mine?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: