InstaMania #155

luni, august 05, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Dupa un weekend in care m-am relaxat, mi-am recuperat restantele la somn si am facut tot ce mi-am dorit astazi, cu bateriile incarcate, raspund prezent cu un nou episod din InstaMania. Nu am mai publicat de ceva vreme un articol din aceasta categorie dar de aceasta data simt ca am atat de multe de povestit incat era musai si obligatoriu sa continui sirul episoadelor instamanioase.
     Pregateste-ti cafeaua, limonada, ceaiul sau cu ce iti face tie placere sa te delectezi dimineata pentru ca... incepem!

    Nu puteam sa incep decat cu Un barbat pe nume Ove, o carte care m-a luat prin surprindere si care m-a facut sa ii ofer 5 stelute pe Goodreads. Dar sa nu crezi ca a fost chiar atat de usor. Cartea incepe sec si plictisitor iar dupa primele pagini cand tensiunea incepea sa-mi creasca tot mai mult, i-am scris Deenei intreband-o de ce mi-a recomandat-o. M-a rugat sa am rabdare inca vreo 50 de pagini si daca nici dupa aceea nu-mi place, atunci pot sa o las deoparte.
    Ei bine, acesta e si sfatul meu pentru tine. N-o judeca dupa primele pagini, ea doar iti face cunostinta cu barbatul pe nume Ove si te face sa intelegi de ce e atat de posac. E o carte amuzanta (cu un umor sec, totusi), trista, antrenanta, care trezeste in tine un amalgam de sentimente. Eu am incheiat-o in lacrimi si o recomand oricui are nevoie de o noua viziune asupra vietii.
      Si daca in doreai sa afli mai multe despre masca Aqua Tuch de la Balea, doream sa iti spun ca merita sa o testezi si tu. Are un pret prietenos (5lei daca nu ma insel), e tip servetel asa ca o poti folosi doar o singura data si ofera o hidratare de nota 10. Dupa ce am folosit-o tenul meu a ramas fin, catifelat si cu un aspect odihnit. Excelenta!

    De ziua mea Deena m-a rasfatat cu un cadou tare simpatic. Rujul de la Kiko a aparut deja la rubrica preferatelor, cartea lui Eric Emmanuel Schmitt isi asteapta cumintica randul, inimioarele destinate relaxarii in cada inca asteapta sa imi fac curaj sa le incep (sunt atat de dragute incat aman momentul) iar oja Catrice a fost aleasa de Katia si urmeaza sa fie folosita. Gracias amiga!

    Zilele trecute Bioderma m-a incantat cu o surpriza in editie limitata gigant - Sensibio H2O de 850ml cu reverse pump. Pentru mine aceasta lotiune micelara este preferata preferatelor si ma bucur ca a fost conceput si acest ambalaj sugubet cu un sistem de dozare care ma ajuta sa folosesc cantitatea optima pentru a ma demachia.

    Tot zilele trecute am intrat si in posesia kit-ului Buzz Toleriane si abia astept sa iti povestesc despre prima mea intalnire cu produsele La Roche-Posay.

    In acest sezon de reduceri am fost putin mai cumpatata si am vanat cele mai bune reduceri. Am reusit sa fac cea mai buna achizitie in materie de pantofi de pe Reserved, redusi de la 270 lei la 40. Yay!
    Sfatul meu este sa ai rabdare, sa astepti cele mai mari reduceri si apoi sa vizitezi frecvent site-urile care au articolele pe care le doresti pentru ca, fara doar si poate, o sa gasesti si marimea ta. Eu faceam verificari la prima ora si mereu gaseam chilipiruri.

    Atunci cand ai mai multe optiuni e greu sa te decizi. Totusi pana la urma am ales Sotia secreta si bine am facut! E o carte care "te prinde" si nu te mai lasa pana nu o termini. Bine, inca nu am terminat-o dar nici mult nu mai am.

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania. 
    Sper ca ti-a placut episodul de astazi pentru ca eu abia astept episodul urmator.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: