The bitch is sleeping - part 2

vineri, august 02, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    A sosit momentul ultimei parti din sirul marturisirilor mele. Somnul bata-l vina si cat de important este pentru mine.

    In postarea anterioara (click aici in cazul in care nu ai vazut-o) iti povestisem cate ceva despre ora de somn care ma transforma intr-un mic monstrulet in cazul in care o depasesc. Dar asta nu e tot!
    Pentru a fi 100% odihnita am nevoie de liniste deplina (dar nu exclud motaielile in fata televizorului chiar si cu un volum mai ridicat) si de intuneric bezna. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite e musai sa apelez la ajutoare externe ca dopuri de urechi, masti pentru ochi sau... pot sa improvizez. Te-ar amuza teribil daca m-ai vedea cu doua perne peste urechi si o patura peste ochi. 
    Si chiar si asa, la cel mai mic zgomot, mi-am ciulit urechile am deschis ochii si aia a fost. Nu mai pot sa adorm nici cu slujbe. Ma chinui, numar oite imaginare, ma gandesc la tot si la toate lucrurile frumoase care ma binedispun dar degeaba. Somnul a zburat asa ca ma trezesc si-mi fac de lucru prin casa pana la ora cand trebuie sa plec la serviciu. 
    Da, eu sunt!

    Totusi, cateodata, cand oboseala ma rapune in locuri in care imi permit sa motai, atipesc fara nicio problema. Am patit-o la cinematograf (ha, ha, nu credeam vreodata ca va fi posibil asa ceva), pe un sezlong chiar daca muzica din boxe era destul de antrenanta sau intr-un hamac sub trilul melodios al pasarelelor.

    La ultima sedinta foto in care mi-am dorit sa surprind intr-un mod inedit pijamalele de pe Lady-Line.ro, m-am simtit atat de bine si atat de relaxata incat zau ca a trebuit sa"parasesc incinta" dupa indelungi insistente.

    Lejeritatea si confortul oferite de tinuta purtata m-au convins sa ma fac mica, mica si sa ma ascund in hamacul incapator astfel incat sa prelungesc cat mai mult momentele de relaxare in cea mai pura stare.


    Pijamaua care mi-a oferit aceasta stare e atat de draguta incat n-am putut sa rezist in fata sa. Bulinute si pisici, serios? N-ai cum! O gasesti aici.

    M-am afundat in hamac si m-am bucurat de o zi excelenta, promitandu-mi ca o sa repet aceasta experienta.

    Iti recomand si tie ca intr-o zi in care ai putin timp liber, sa evadezi si sa te bucuri de niste momente care iti vor incarca bateriile pentru cateva zile bune! Imbracamintea confortabila pe care o iubesti, si simplul "il dolce far niente". E suficient.


    Inspira, expira, relaxeaza-te oriunde iti doresti! Totul e mai bine atunci cand esti odihnita sau cel putin asta e deviza mea. :)

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: