Martea cu pofta de miscare

marți, noiembrie 17, 2020 bydee-make-up 0 Comments



Buna dis de dimineata!

 

Daca dupa primul episod de carantinare am iesit mandra, in forma si cu cateva kilograme in minus acum, am impresia ca nu mai sunt la fel de motivata. Poate ca si apropierea sezonului rece ma influenteaza sau capacitatea mea tot mai scazuta de a rezista in fata tentatiilor. Incerc sa ma abtin de la tot ce vad cand intru in magazine dar in momentul in care ajung in dreptul rafturilor cu bunatati, incap sa le arunc in cos rapid, sa nu ma vada si scap mai repede de sentimentul de vinovatie. Apoi, dupa ce ma bucur de ele si stau pe scaun in fata calculatorului, ma uitdoar in fata pentru ca daca ma uit in jos si vad colaceii cu care am inceput sa ma pricopsesc incep sa ma enervez. 

"De ce nu sunt cuminte?", "De ce nu pot sa mananc si eu frumos, doar atat cat sa-mi astampar pofta?", sunt o parte dintre intrebarile care-mi vin in minte.

Sa mai spun ceva si despre durerile musculare care vin la pachet cu pozitia pe care o am la calculator sau cand ma relaxez cu ochii in ecranul telefonului? Cred ca le stii si tu.



Ieri, una dintre prietenele mele mi-a trimis o imagine amuzanta cu modul (sau forma) in care poti iesi din izolare si, dupa ce am ras putin, am decis ca a venit momentul sa fac ceva, mai mult decat faceam pana acum. O las aici pentru o extra-doza de motivatie.


 

Miercurea e zi de yoga dar e o metoda de destresare (daca vrei sa iti impartasesc experienta mea, o voi face in curand) si nu imi forteaza limitele muschilor asa ca, incepand de astazi m-am mobilizat si m-am apucat din nou de sport.
M-am trezit dis-de—dimineata si m-am indreptat direct spre Heather Robertson pentru ca stiam ca are niste exercitii active combinate cu pozitiile din yoga. Nu m-am gandit ca de cand nu i-am mai vizitat canalul a mai postat filmari asemanatoare si am atacat direct Full Body Yoga Fushion. Daca as mai fi facut miscare in ultima luna, mi s-ar fi parut floare la ureche dar asa, am oftat, mi-am auzit incheieturile paraind si mi-am jurat ca n-o sa mai las sa treaca atat de mult timp fara sa misc un deget.



Sunt convinsa ca maine o sa am febra musculara dar acum stiu ce exercitii sa abordez. Yoga Inspired - Full Body Workout este mult mai accesibil si pana o sa revin la conditia fizica initiala voi cocheta cu aceste exercitii. Dupa aceea o sa trec la lucruri serioase.



Nu mai vreau sa simt ca muschii incep sa imi transmita semne de alarma dupa cateva exerciti, sa obosesc rapid sau sa imi schimb garderoba. De astazi voi fi constiincioasa!
Si nu promit ca o sa renunt la dulciuri sau la alte delicatese care ma fac sa ma ling pe buze dar o sa incerc sa le consum cu mai mult bun simt.
Pic, cic, am zis! Si ramane scris!
Fa miscare pentru ca vara viitoare sa iti multumesti! Nu e doar un indemn pentru tine, e noua mea deviza!


 

You Might Also Like

0 comentarii: