Campanie de testare: Aslavital MineralActiv

vineri, aprilie 13, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hey girls,

Am primit si eu kit-ul cu mostre transmise spre testare de catre cei de la  Farmec.

Totul a fost mai mult decat simplu, am intrat pe site-ul lor, am completat un scurt formular si dupa 8 zile (spuneau ca pachetelele vor ajunge dupa 1-2 saptamani, deci s-au incadrat in termenul promis) a ajuns si  curierul cu  pliculetzul meu.
Am primit 8 mostre, cate 2 din fiecare produs gama nou lasanta Aslavital Mineralactiv pentru ten sensibil si anume:

- Gel anticearcan;



- Crema antirid mineralizanta;



- Crema intens hidratanta;



- Crema pentru curatarea fetei.


  Sunt foarte curioasa de proprietatile acestei game, mai ales pentru ca nu am folosit produse Aslavital dar cunosc multe cliente fidele. In aceasta minivacanta voi incepe testarea si va voi impartasi impresiile mele.
    Ce ziceti, sunteti curioase?


Kiss Kiss Dee
           

You Might Also Like

0 comentarii: