Easter Haul

luni, aprilie 16, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey ladies,

Astazi doresc sa va prezint o parte din bunatatile primite de la iepurila. ;))
Spun doar o parte, pentru ca unele inca sunt pe drum dar promit sa le prezint imediat ce ajung. O parte dintre ele sunt de la cei dragi iar o parte mi le-am facut eu cadou (nu ma pot abitine si ma folosesc de sarbatori ca sa mai cheltui).
Ei bine, acestea ar fi o parte din bunatati:


Cine ma cunoaste, stie ca imi place sa citesc tot ce prind (din pacate nu am prea avut timp si pentru aceasta activitate in ultima perioada) asa ca iepurila a avut grija de mine si in aceasta privinta.


Aaaa si sa nu uitam....imi plac dulciurile :)))


Acum va prezint si individual "the goodies":
- Pana acum nu am folosit produse Balea, atat de laudate dar acum am ocazia sa le incerc. Scrubul Balea Indian Chai:


- Gelul de dus Balea Young cu mango si bineinteles vanilie (si scrubul are in compozitie vanilie);


- Primer Elf (daca toata lumea il foloseste, atunci trebuie sa fie bun) si corector Elf;


- Dizolvant de unghii Cien;


- Deodorant Maxim (il folosesc de 4 ani, m-a scos dintr-un mare impas, o sa ii dedic primul meu review).


Acestea fiind spuse, eu ii multumesc iepurashului ca s-a gandit la mine si va doresc minivacanta placuta in continuare.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: