NOTD: Baby Blue

marți, aprilie 24, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello my darlings,

Am vazut ca se poarta foarte mult nuantele de albastru si am zis ca trebuie sa vad care mai este relatia mea cu el. 
Tin minte ca in primii ani de liceu il adoram, aveam o oja bleu de la Oriflame - Visions care era preferata mea de weekend (pe vremea mea doar in clasa a 12-a aveai voie sa mergi cu unghii colorate la scoala ce vremuri....:))).
 Am achizitionat o oja draguta de la Golden Rose si priviti ce mi-a iesit:






Ojele folosite sunt:


- Oja Golden Rose nr. 132.
- Oja Golden Rose nr. 231.

Aaaa, am uitat sa va spun: rezultatul imi place foarte mult. Albastrul este acum si mai mult printre preferatele mele in acest sezon.

Care este "relatia" voastra cu ojele albastre? Va plac?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: