NOTD: Easter Manicure - proposal

joi, aprilie 12, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

Astazi m-am gandit sa va propun o manichiura pentru sarbatori. Avand in vedere ca se apropie cu pasi repezi, timpul nu ne mai ajunge, eu  am avut ideea unei manichiuri rapide cu un model simplu dar care iese totusi in evidenta. 
Am folosit gri ca baza (sunt in ton cu vremea, mai ales ca pentru duminica se anunta ploi in toata tara) iar pe inelar si degetul mare am trasat niste liniutze cu argintiu si violet. Nu e cine stie ce, dar mi s-a parut ca arata simplu si de efect.
Aceasta este manichiura propusa de mine:




Ojele folosit sunt:


- Oja Glamour nr.172;
- Oja Colorama;
-Magic Visage nr. 30.

Ce ziceti de propunerea mea?
Vi se pare potrivita?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: