Review: Fond de ten AFFINITONE - Maybelline

duminică, aprilie 22, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

Pentru  postarea de astazi, doresc sa va prezint parera mea despre fondul de ten AFFINITONE de la Maybelline. Sunt sigura ca au mai existat postari referitoare la acest produs dar m-am gandit sa il prezint si eu deoarece imi place.
Il consider potrivit pentru vara, datorita fluditatii si puterii de acoperire medie/mica. Nu stiu daca doar mie mi se pare sau chiar asa e, hidrateaza tenul si se adapteaza nuantei sale.
Este prezentat in urmatoarea forma:


Nuanta mea este Rose Beige si arata cam asa:



Ce spune producatorul:

AFFINITONE este primul fond de ten cu pigmenti de culoare naturali de la Maybelline New York care uniformizeaza cele mai subtile variatii de nuanta ale tenului.
Imbogatit cu Vitamina E pentru hidratare naturala de durata pe care o poti vedea si simti.
Noua formula se adapteaza perfect tenului, pentru un rezultat impecabil, incredibil de natural si fara pori incarcati.

Ce spun eu:

Imi place ca are o formula usoara, adaptabila – din nou eu am o nuanta mai inchisa decat era necesar ;)) – Rose Beige.
Cantitatea standard de 30 ml – necesar si suficient.
Poate ar fi fost mai ok daca avea o pompitza  pentru ca am avut unele probleme la dozaj, fiind foarte fluid a “curs” mai multa cantitate decat era necesara.
Putere de acoperire destul de mica, pentru mine este un plus – folosesc vara sau cand e cald acest produs si mi se pare ca nu incarca tenul absolut deloc.
Pretul cu care l-am achizitionat eu a fost de 20 de lei (ofertele anuale Maybelline din martie), acum l-am vazut la Carrefour cu 35 lei.
Vara, soare, Affinitone –categoric da – il voi mai achizitiona J)

Voi ce parere aveti despre el? L-ati folosit?

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like

0 comentarii: