Review: Lotiune energizanta de corp cu vanilie - Avon

miercuri, aprilie 25, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

Dupa cum stiti ador aroma de vanilie si o caut in toate produsele, orice procentaj ar avea, daca are in continut vanilie m-a fermecat.
Am mai avut lotiuni de corp cu vanilie de la Avon si in trecut si am suferit tare mult cand s-au scos (daca imi amintesc bine era tot din gama Naturals - vanilie si lapte de soia), iar cand am vazut aceasta lotiune in catalog nu am ezitat si am achizitionat-o. Nu este tocmai "proaspata" pe piata dar m-am gandit ca poate mai exista cineva care sa fie pasionat de vanilie la fel ca mine si care nu a incercat Lotiunea energizanta de corp cu vanilie din gama Naturals de la Avon.
In cazul in care nu ati observat-o rasfoind un catalog Avon, ea arata in felul urmator:


Producatorul are o prezentare scurta si la obiect asupra produsului:
- Formula foarte usoara cu extracte naturale.

Parerea mea:
- este o crema a carei aroma nu m-a facut sa regret ca am achizitionat-o;
- are intr-adevar o formula usoara care se absoarbe rapid in piele (in cazul in care aveti o piele uscata nu o recomand, sau se pot aplica 2 straturi din produs dar nu stiu cine are rabdare);
- pielea mea a fost destul de hidratata si fina dupa utilizare;
- ambalajul este super - cute, mi se pare ca are forma unui iaurt care abia asteapta sa fie consumat;
- cantitatea este de 200 de ml - suficienta dupa parerea mea;
- pretul in perioadele in care este la oferta este de aproximativ 10-13 lei (in campania C06 este la 13 lei), mie mi se pare avantajos.

In concluzie, este o crema pe care o voi mai achizitiona si dupa ce o voi termina pe aceasta, mai ales ca se apropie (sper) sezonul cald si nu mai avem nevoie de creme foarte grase pe parcursul zilei.

Voia ati folosit creme din aceasta gama? Daca da, ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like

0 comentarii: