Review: Roll-on antiperspirant MAXIM

marți, aprilie 17, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

Dupa cum am promis, primul review pe care vi-l prezint este la Roll-on-ul antiperspirant MAXIM – pregatiti-va va fi o postare luuunga.
Din pacate nu fac parte dintre persoanele norocoase care sa nu aiba probleme cu transpiratia si orice produs ar folosi, sa-si faca efectul. Din totdeauna am avut probleme cu cantitatea, fie iarna, fie vara transpiram in cantitati industriale (bine ca era doar cantitate, cu mirosul neplacut nu am avut probleme). Am incercat toate produsele posibile si imposibile, deodorante, deodorante naturale, tratament Vichy, ceai de salvie dar degeaba… Oriunde mergeam ma temeam sa nu ma fac de ras, purtam doar haine inchise la culoare pentru a nu se observa inesteticele pete (mama  mia totul suna ca o reclama de la teleshopping ;))). Intr-o zi, cautand pe internet  solutii am observat ca nu sunt singura persoana cu astfel de probleme si multa lume lauda deodorantul Maxim.
Am intrat pe site-ul www.bluebridge.ro si am inceput sa ma documentez. Era intr-adevar cel mai scump tratament pe care il achizitionam, dar am zis ca merita sa incerc si ce-o fi, o fi.
Acum aproximativ 4 ani cand am achizitonat primul flacon, dura 1 luna pana la livrare. Am asteptat cu sufletul la gura pana a ajuns coletul si l-am testat. Nu credeam ca va fi eficent de la prima aplicare dar…minune a doua zi dimineata (se aplica seara) si in cursul zilei eram “uscata” si mega happy. Pentru inceput l-am folosit de 2 ori pe saptamana, apoi saptamanal iar acum il folosesc odata pe luna pentru ca este eficient si nu am nevoie de mai multe aplicari.
Produsul arata cam asa:



Ce spune producatorul:

Produsul este unic si prin modul lui de intrebuintare. Spre deosebire de celelalte antipersiprante conventionale, antiperspirantul Maxim® se aplica in zona subaxilara o singura data pe zi, seara, inainte de culcare. Nu se recomanda aplicarea antiperspirantului pe piele imediat dupa ce s-a inlaturat parul cu ajutorul aparatului de ras sau al altor aparate de epilat. Antiperspirantul roll-on Maxim® este incolor si inodor si, in plus, nu va fi inlaturat de apa la spalarea de dimineata. Astfel, a doua zi de dimineata, iti poti urma programul obisnuit de igiena, inclusiv dusul, care nu va inlatura solutia de pe  zona  in  care a  fost aplicata.  Evident,  vei putea folosi in continuare deodorantul tau obisnuit, fara nici un fel de probleme. In mod normal, rezultatele pot fi usor observate inca din prima zi. Daca lucrul acesta nu se intampla,  continua sa folosesti produsul.
Daca apar mancarimi, opreste folosirea antiperspirantului pana cand dispare senzatia de iritare sau de mancarime, dupa care foloseste-l din nou. Pentru unii oameni este necesara folosirea antiperspirantului Maxim® o data pe zi, dar altora le este suficienta utilizarea lui o data sau de doua ori pe saptamana. Efectele secundare ale antiperspirantului Maxim® sunt nesemnificative, ele reducindu-se la posibile mancarimi sau usturime minora. Aceste efecte secundare sunt foarte rare si mult mai tolerabile decit efectele secundare ale interventiilor chirurgicale.  
MAXIM®, acest incredibil antiperspirant roll-on, are la baza o solutie apoasa ce contine o substanta chimica foarte puternica si foarte sigura, clorhidratul de aluminiu, in proportie de 12,5-15%. Antiperspirantul MAXIM® nu contine alcool.  

Ce spun eu:

Da, da stiu ca are in continut clorhidrat de aluminiu....dar acum il folosesc doar lunar.
Cred ca in cele prezentate mai sus v-ati dat seama ca imi place eficienta lui.
Ambalajul este practic, sub forma de roll-on.
Nu are miros, sau cel putin eu nu am simtit nimic in momentul utilizarii.
Cantitate 29.6 ml, mie imi ajunge destul de mult, nu aplic decat o singura “pelicula” .
Pretul este de 62 lei + taxele postale deci ajunge la aproximativ 70 lei.
Singurul minus oferit este pentru senzatia de mancarime a pielii pe care am simtit-o la primele aplicari. Acum nu mai am nicio problema.

Concluzia mea: Il folosesc si il voi folosi in continuare. Acum port bluzite multicolore, nu am probleme si nu mai sunt stresata. Il recomand persoanelor care au o problema majora si doresc sa scape de ea.

Ati folost acest produs?
Ce parere aveti?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like