Surpriza Oriflame

sâmbătă, iunie 09, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ieri am avut o parte de o megasurpriza marca Oriflame.
    Sa va povestesc ce s-a intamplat. O zi de vineri, obisnuita, la birou....Se aude interfonul, deschidem, un curier cu o cutie in brate. Ma uit la el, el la mine nedumerit....Un colet pentru mine. De ce, de unde, cum? Eram surpinsa ca nu m-a sunat nimeni, nu am primit nici un mail, iar el nevinovat a spus ca stia ca nu sunt acasa asa ca a venit direct la birou :)) (stia de la coletul primit anterior unde sa ma gasesca).
    Deschid coletul (elegant spus, pentru ca am macelarit sarmana cutie) si priviti ce gasesc inauntru:


    Wow, wow, wowwww. Ce sa mai spun? Am ramas fara cuvinte... Probabil au presimtit ca se apropie ziua mea si mi-au trimis aceste minunatii.
    Sa le luam pe rand:

Din gama Amazonia, Apa de toaleta pentru ea si Spray de fata cu efect calmant:


Din colectia Colour Breeze, toate cele 5 oje si un minunat ruj Power Shine:



Din gama Bioclinic Crema de zi/noapte pentru tenul acneic adult Bioclinic:


Din gama HairX Serul de stralucire:


Voi reveni cu review/swatch pentru toate produsele, in curand.
    Aceasta saptamana a fost una a surprizelor placute. Sunt uimita, incantata, fericita. Am bifat foarte multe produse de pe wishlistul meu.
    Multumesc  Oriflame, pentru aceasta super, extra, mega surpriza! 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like