LOTD: Light

luni, iulie 09, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

            A inceput o noua saptamana…Cum a fost weekendul? Nu credeam ca voi spune acest lucru, dar eu astept o ploaie,totul este hot, hot, hot. Avand in vedere ca am facut aceasta introducere, banuiesc ca v-ati dat seama ca va voi propune un machiaj de vara, usor, purtabil, care sa nu incarce tenul.
            Am aplicat ca baza un fard alb Ga-de, am blenduit 2 nuante din paleta Radiance (mov si bej-auriu) si am fost gata. Simplu si rapid.




Si cu un gloss cu o culoare mai intensa:



Produse folosite:
Machiajul ochilor:




-         Baton corector Elf – Apricot Beige;
-         Fard Ga-De nr 22;
-         Paleta Radiance;
-         Paleta Coastal Scents Prism Palette (roz pleoapa inferioara);
-         Rimel Oriflame Hyper Stretch.

Machiaj ten:
- Fon de ten Oxigen Boost – nuanta Sand – Oriflame;
- Blush Oriflame.

Machiaj buze:
- Ruj Colour Breeze Power Shine – Pink Paradise;
- Gloss Ga-De – Crystal Glow - nr. 146.

Voi ce tip de machiaj considerati ca poate fi purtat in perioada aceasta?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!





You Might Also Like

0 comentarii: