Cele mai purtate produse din aceasta vara

duminică, septembrie 23, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    In sfarsit a venit randul acestei postari. Daca pana acum am amanat-o doar din simplul motiv al prezentei caldurii si implicit al verii, saptamana aceasta am simtit ca toamna nu se joaca si este aici. Chiar mai rau, ieri am vazut si eu zapada pe munti, pana acum nu doream sa imi indrept privirea catre ei...
   Sa nu deviem de la subiect, nu va voi prezenta foarte multe produse, ci doar produsele cosmetice de care am abuzat in aceasta vara.
    La capitolul machiaj:


 - Este primul produs de acest gen pe care l-am incercat dar m-am indragosit de el, mi se pare perfect pentru tenul meu si pentru vara - BB Cream Miracle Skin Perfector - Garnier - din cate am inteles nu se compara cu BB-urile asiatice dar inca nu pot renunta la el;
- Trusa Radiance - nu credeam ca o trusa primita intr-o revista ma poate fideliza, dar s-a intamplat.


- Cred ca stiti deja ca rujurilePower Shine de la Oriflame ssunt printre preferatele mele iar cel din gama Colour Breeze a fost preferatul meu in aceasta vara;
Rimelul Hyper Stretch mi-a fost alaturi in aceasta vara si am profitat de el la maxim;
Balsamul Tender Care a avut grija de buzele si cuticulele mele, l-am avut cu mine peste tot, inclusiv la plaja.

La categoria oje, mi-a fost greu sa ma decid dar am ales 4 preferate:



Iar la capitolul hidratare, am ales....cred ca nu este o surpriza....Untul de corp Cien - nu a mai stresez, stocul este complet, multumesc Cristina. :)


Cam atat. Acestea au fost preferatele mele.

Voi ce produse ati folosit in aceasta vara? Se regasesc pe lista mea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: