Favoritele lunii august

sâmbătă, septembrie 01, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A mai trecut o luna, a trecut si vara, nici nu imi vine sa cred cat de repede trece timpul...Dar sa lasam nostalgia pe-ale ei meleaguri si sa ne intoarcem la ale noastre. 
    Luna aceasta nu am facut achizitii majore, in momentul in care m-am uitat la poza de grup mi-am dat seama ca imi pot deschide cu adevarat o reprezentanta Balea. Cine stie, poate luna viitoare...dar nu, nu si nu, am interzis la creme de cop si alte prostioare care ne fac viata mai aromata.
    Fovoritele lunii august au fost:


- Gelurile de dus Balea, delicioase-  review aici;
- Lotiunea de corp cu aroma dulce Balea Young - review aici;
- Lotiunea de corp Balea Juicy Melon - review aici;
- Cremele de maini Anian - in fiecare seara ma gandesc pe care dintre ele sa o aleg - review aici;
- Crema de picioare Feet up Advanced - review aici;
- Sampon purificator Anian - review aici;
- Demachiant Beautycycle Water - review aici;
- Tonic Beautycycle Water - review in curand;
-  Baza pentru umplerea denivelarilor Kallos - review in curand;
- Oja cu flakies Seventeen nr. 103, am folosit-o aici si aici.

Cam acestea ar produsele folosite in luna august. Nu sunt multe noutati, dar mie mi-a facut placere sa le folosesc.
Voi ce produse ati folosit luna trecuta?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

P.S. Nu uitati sa va inscrieti la giveaway daca nu ati facut-o pana acum. O puteti face aici.

You Might Also Like

0 comentarii: