LOTD: Machiaj natural cu un strop de culoare

luni, septembrie 24, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint un machiaj care mie mi-a placut foarte mult sa il vad fotografiat...la alte persoane. Antonia, Lady Divine si Beautiful M sunt primele care imi vin in minte cand ma gandesc la acest tip de machiaj pe care am incercat sa il reproduc. Din pacate nu sunt foarte multumita de fotografiile mele, nu stiu probabil din cauza faptului ca parul meu nu a fost bland cu mine de aceasta data, m-a chinuit enorm si nu mi-a mai placut nimic, sau nu stiu... Ce pot sa va spun si sper sa ma credeti pe cuvant, este ca in realitate arata mult mai bine (modestia din mine...).
    Imi place acest machiaj, este si foarte usor de reprodus iar stropul de culoare il face mai vesel, mai deosebit.







Pentru machiajul ochilor am folosit:
- Baton corector Elf - nuanta Apricot Beige
- Paleta Radiance;
- creion Visions - Dynamic Duo Eyeliner - Tom&Jerry;
- rimel Hyper Stretch - Black- Oriflame.

Machiajul tenului:

- Fond de ten Oriflame Beauty Oxygen Boost - Sand;
- Pudra L'oreal - Accord Parfait - Beige Eclat;
- Bronzer GA-De nr. 66.

Machiajul buzelor:
- Ruj Oriflame - Colour Atraction - Urban Twilight;
- Ruj Power Shine Colour Breeze - Pink Paradise.

Ce parere aveti? Voi purtati acest tip de machiaj?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!


You Might Also Like

0 comentarii: