Monday Blues

luni, septembrie 03, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem saptamana cu inca un proiect minunat conceput alaturi de bloggeritzele mele dragi. Este vorba de  ..... Monday Blues.


    Cred ca va imaginati deja despre ce este vorba. Fiecare va interpreta in propriul fel ideea de albastru, fie printr-un machiaj, outfit, manichiura etc. Nici de aceasta data nu am indraznit sa imi depasesc zona de confort si am ales sa fac o manichiura.
    Manichiura pe care v-o prezint astazi este "un fel de mai multe feluri", vazusem un tutorial in care aplicai baza de o culoare iar cu bucatele mici de celofan mototolite le tavaleai peste al doilea strat de oja de o alta culoare iar rezultatul era de efect. Ei bine, mie nu mi-a iesit afacerea asa ca am folosit bucatele de celofan fara sa le mototolesc prea tare, doar atingand usor suprafata unghiei.
    Acesta este rezultatul meu:




Produse folosite:


    Nu uitati sa aruncati o privire si in curtea "partenerelor de proiect": ;))
Ce ziceti? Va place interpretarea mea?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway. O puteti face aici.

You Might Also Like

0 comentarii: