NOTD: Time for romance

luni, septembrie 10, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

    Incepem saptamana ca de obicei...cu o manichiura.
    Port aceasta combinatie de vineri si parca nu imi mai vine sa o sterg (poate si din cauza ca mi-e teama ca ma voi chinui ;))). Ca idee, pentru ca nu se va observa prea tare prezenta sa, ca baza am aplicat 2 straturi din oja Essence - Think Pink iar deasupra 2 straturi de oja Essence - Time for romance, pentru ca doar un strat nu mi s-a parut suficient de stralucitor. 
    Acum, priviti si rezultatul meu.





Produse folosite:


Ce ziceti? Va place manichiura mea stralucitoare? Sincera sa fiu nici nu imi mai aduc aminte cand am folosit atat de mult sclipici, dar imi place.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: