Poftiti la... Gatul Berbecului?

duminică, septembrie 16, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Initial in aceasta postare as fi dorit sa va invit intr-o alta zona minunata, dar din pacate nu am mai ajuns sa o vedem din cauza distantei prea mari pe care o aveam de parcurs. Probabil stiti, din celelalte postari ca imi doream foarte mult sa vad lacul Negovanu si am decis sa mai facem inca o incercare la sfarsitul sezonului.
    Inarmati cu rabdare si voie buna, am urcat la Paltinis, de unde mai aveam de parcurs o distanta de aproximativ 14 km (conform google maps) pana la mult doritul lac. 
    La ora 10 incepeam deja excursia, ne bucuram de aerul curat de munte si de racoarea sa.


    Din pacate pe parcursul plimbarii ne-am intalnit cu un domn binevoitor de la Ocolul Silvic care ne-a spus ca avem de parcurs un drum de cel putin 8 ore pana la lac iar pe drum exista o maaare posibilitate sa ne intalnim si cu un urs care isi face veacul prin zona. Bineinteles ca eu l-am crezut, in privinta distantei iar mini excursia noastra s-a schimbat dintr-o plimbare agale intr-o plimbare in pas alert.
    Peisajul este de vis, nu ai cum sa nu te indragostesti de aceasta zona, pentru acestea a meritat tot efortul depus...




Mi-au atras atentia si ciupercutele:


 Pe drum, ne-am facut si noi prieteni...


Nu vi se pare ca e zambaret? ;))

    Iar la ora 15:00 ajungeam la Gatul Berbecului realizand ca mai avem de mers pana la mult doritul lac si ca din pacate, timpul nu tine cu noi. Pe o placuta era inscriptionata distanta pana la Paltinis - 18 km :)), distanta pe care o aveam de parcurs si la intoarcere, zona era fara semnal, iar pana la Negovanu mai aveam de mers cel putin 3 km. Am decis de comun acord ca data viitoare vom veni cu masina, am fotografiat Raul Sadului cu care ne intersectasem si am facut cale-ntoarsa.


    Concluziile noastre: Kilometrajul parcurs de-a dreptul impresionant...Peisajele de vis...A existat si un strop   de dezamagire pentru simplul fapt ca nu am ajuns la destinatie - din nou...Am ajuns la ora 20:00 in Paltinis, deci nu ne-a prins intunericul pe "coclauri", iar decizia de a ne intoarce a fost corecta. 
    Voi ati facut mini excursii? Ce ziceti de experienta noastra?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: