Review: Lotiune de corp cu vanilie si mango Balea Young

vineri, septembrie 14, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va eram datoare cu acest review din luna iunie daca nu ma insel, dar am atat de multe produse despre care doresc sa va povestesc si atat de putin timp incat era cat pe ce sa uit de ea. Avand in vedere ca inca ne mai bucuram de razele soarelui, am decis sa va prezint aceasta lotiune deoarece este perfecta pentru vremea calda.
    Astazi vorbim despre: Lotiunea de corp cu vanilie si mango Balea Young.


Sistem de dozare:


Consistenta/culoare:



Ingrediente:


Ce spune producatorul:


Ce spun eu:
- Presupun ca stiti ce m-a atras in primul rand la aceasta lotiune....vanilia, bineinteles. Aceasta lotiune m-a facut sa trec usor, usor de la pasiunea mea pentu vanilie catre mango, pe care acum il caut in toate produsele pentru ingrijire;
- Am vazut-o de mult timp in DM-uri dar de fiecare data m-am gandit ca am suficiente lotiuni de corp iar dupa ce termin stocul pot sa o achizitionez si pe dansa. Ei bine, iintr-o zi de terapie prn cumparaturi nu m-am putut abtine si am luat-o;
- Sincera sa fiu, vazusem ca e editie limitata si imi era teama sa nu cumva sa o pierd;
- Desi in descrierea sa se precizeaza faptul ca, contine particule stralucitoare, eu nu le-am vazut, o bila alba din partea mea, nu pot spune ca sunt o fana a lotiunilor cu particule stralucitoare;
- Dupa ce am ajuns acasa mi-am dat seama de ce facea parte din editia de vara, datorita consistentei. 
- Are o consistenta usoara, as spune ca tinde mai mult spre un gel decat spre o lotiune, din acest motiv pot spune ca este perfecta pentru vara. O foloseam seara sau dupa plaja si imi placea datorita faptului ca nu incarca pielea absolut deloc;
- Se absoarbe rapid in piele;
- Pe picioare am simtit nevoia sa aplic doua straturi din produs deoarece mereu am impresia ca nu sunt suficient hidratate;
- Are o culoare piersicie si o aroma placuta care combina perfect cele doua arome care mi s-a parut ca persista destul de mult timp;
- Un alt lucru care m-a atras la aceasta lotiune a fost ambalajul: micut, practic si cu un sistem de dozare igienic;
- Are o cantitate de 200 ml, dupa parerea mea este o cantitate suficienta pentru un sezon;
- Am achizitionat-o la un pret de 10 lei;
- Valabilitate 07.2014.

In concluzie, este lotiunea de corp perfecta pentru sezonul cald cu o aroma fresh dulceaga. O recomand cu drag tuturor celor care trec pragul DM-urilor.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: