Colaborare: Half moon manicure

sâmbătă, noiembrie 24, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Va era dor de o noua colaborare? Mie da. Pentru astazi ne-am propus sa reproducem o manichiura half moon. Este o manichiura "in trend" pe care o puteti admira la mai multe vedete, Rihanna si Lady Gaga sunt primele care imi vin in minte in momentul in care ma gandesc la acest gen de manichiura.
     Ca si sursa de inspiratie am folosit creatia Dianei Nicolae:

Sursa

    Ni s-a permis sa ne jucam cu nuante diferite dar sa respectam ideea de nuanta deschisa ca baza si nuanta inchisa pentru model. Eu am ales sa ma joc cu doua nuante de albastru iar rezultatul este urmatorul:






Produse folosite:

- Oja Golden Rose nr. 132.
- Oja Golden Rose nr. 231.


Este o manichiura care imi place foarte mult, nu este greu de realizat dar necesita putina atentie si rabdare (eu m-am folosit de leucoplast - l-am decupat si pensula pentru nail art). Pentru mine aceasta a fost prima manichiura half moon, nu este chiar perfecta dar cred ca este acceptabila, nu?

Ce parere aveti despre colaborarea noastra? Ati purta acest gen de manichiura?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like