Cumparaturi de 20 de lei

luni, noiembrie 05, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem saptamana cu o noua colaborare. De aceasta data am abordat un subiect diferit. Mai exact, dorim sa va aratam cum poti achizitona produse bune cu bani putini. Toata lumea isi doreste sa cumpere produse superioare calitativ, iar daca acestea sunt si ieftine satisfactia este si mai mare. Pentru colaborarea de astazi am stabilit un plafon de 20 lei, iar cu acesti banuti, am mers repejor in unul sau mai multe magazine si am cautat produse ieftine si bune.
    Avand in vedere ca eu sunt o fana a DM-urilor si mi-am propus sa nu mai intru in acest magazin pana nu termin din produsele care le-am tot achizitionat, m-am folosit de aceasta ocazie si am facut o exceptie...Pot sa va spun ca intalnirea a fost destul de dureroasa, pentru ca daca intri in DM este greu sa lasi doar 20 de lei, mie cel putin, imi vine sa plec cu jumatate din magazin acasa, dar acestea sunt problemele mele psihice, nu? :))
    Mi-a fost greu sa ma decid ce sa aleg din toate minunatiile expuse, dar am reusit pana la urma sa ma incadrez in suma si am plecat acasa cu 3 produse, daaa 3 produse pentru 20 lei, este o afacere dupa parerea mea.


- Lotiune-ulei de corp cu nuca de Marula - Baleea - 9.99 lei - pur si simplu nu am putut rezista, trebuia sa achizitionez aceasta lotiune nou aparuta;
- Demachiantul bifazic Balea - daca este atat de laudat trebuie sa il incerc si eu - 6.99 lei;
- Sare de baie pentru picioare - Balea - 2.99 lei - daca nu am incercat-o pana acum, m-am gandit ca trebuie sa cheltui banutii care mi-au mai ramas si am profitat de ocazie.

Si daca nu ma credeti pe cuvant, am si dovada:


    Acum toate produsele vor fi testate dupa care, bineinteles vor urma si review-uri.

Sunt foarte curioasa de achizitiile partenerelor mele, haideti sa vedem care sunt:

Ce parere aveti despre aceasta colaborare? Eu am cea mai mare satisfactie cand ma intorc de la cumparaturi si observ ca portofelul meu nu a fost grav afectat. 

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!






You Might Also Like

0 comentarii: