Ce-am primit de la Mos Craciun...

joi, decembrie 27, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Sunt sigura ca sunteti curioase daca Mosul m-a vizitat si daca a respectat lista mea cu cerinte. Ei bine, tin sa va anunt ca Mosul a fost foarte generos cu mine, mi-a adus chiar mai multe decat am solcitat, iar in materie de beauty a incercat sa respecte lista, dar varsta si-a spus cuvantal iar unele produse difera putin fata de solictarile mele. Eu nu m-am suparat pe el, nu pot spune ca nu m-am amuzat pe seama lui, dar gestul sau a fost cel mai important si ii multumesc mult.
    Nu va mai pun la incercare rabdarea,  acestea sunt bunatatile primite:

    Desi nu se incadreaza chiar 100%, eu ii spun Mos de la Gosh pentru ca am fost acceptata in progamul de testare iar produsele au ajuns cu putin timp inaintea Mosului asa ca le-am inclus si pe ele in postare:

-

- BB cream - Gosh - nuanta 03 - Warm Beige;
- Smokey Eyes Palette - 03 Plum;
- Mascara Catchy Eyes;
- Mascara Boombastic;
- Ruj Velvet Touch - 122 - Nougat.

    Mosul imi cunoaste micile "obsesii" asa ca mi-a alimentat stocurile:


- Gel de dus Discover - Santorini;
- Lapte de baie Ombia cu aroma de afine;
- Lotiune tonica cu efect calmant - Oriflame.

    Iar in materie de machiaj si indeparatarea machiajului Mosul s-a gandit sa imi aduca urmatoarele produse:


- batran fiind, nu a citit prea bine eticheta, iar in loc de lotiune micelara Bioderma mi-a adus laptele demachiant Bioderma Sensibio - m-a amuzat terbil alegerea facuta "de voie, de nevoie";
- daca nu a ajuns la NYX, mi-a adus baza pentru machiaj P2 (abia astept sa o pun la incercare);
- auzindu-ma ca ma laud ca nu prea mai am gloss-uri mi-a adus: Longlasting lipgloss Essence - Stay with me - nuanta 03 - Candy Bar;
- Dip Eyeliner Waterproof - Manhattan - pentru ca s-a gandit ca nu am nici un produs de la aceasta firma.

    Acestea sunt minunatiile primite de la Mos, imi plac foarte mult si abia astept sa le folosesc.Mosule iti multumesc pentru generozitate! :)

Voua ce v-a adus Mosul?

Kiss Kiss Dee

P.S. Nu uitati sa va inscrieti la giveaway. Mai sunt doar cateva zile. O puteti face aici.


You Might Also Like

0 comentarii: