NOTD: Crackle it beautiful

joi, decembrie 06, 2012 bydee-make-up 1 Comments

Hey girls,

    Daca tot a venit iarna, iar afara s-a asternut deja un strat pufos de zapada, m-am gandit sa va prezint si eu o manichiura mai deosebita care mi se pare ca seamana cu prima ninsoare depusa pe asfalt (amuzanta combinatie nu?). La ora 7:00 la aceasta comparatie se rezuma creativitatea mea. ;))
    Nu, nu, nu aceasta nu este ideea mea, dar pot spune ca mi-as fi dorit sa ma gandesc si eu la acest lucru. Am preluat tema si ideea acestei manichiuri de la Andrea, imi era tare dor de o manichira crapacioasa frumoasa. Am aplicat baza neagra peste care cu ajutorul buretelului am aplicat oja crapacioasa. Rezultatul este uniform si imi place tare mult.





Produse folosite:


Pot sa va spun ca ma declar multumita de rezultat, oja arata mult mai bine aplicata cu buretelul si cu siguranta voi mai incerca si alte combinatii.

Ce parere aveti? Nu-i asa ca e frumoasa manichiura mea?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

Un comentariu: