Poftiti la...o plimbare in miez de iarna?

sâmbătă, ianuarie 05, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

    In momentul in care am scris aceasta postare, m-a apucat o melancolie si un dor de duca inimaginabil. De schiat nu schiez, de parcuri m-am cam saturat asa ca...unde as putea sa merg?
    Si m-am tot gandit pana mi-am amintit de locatia pe care v-am prezentat-o aici, in vara anului trecut si anume Curmatura Sibiului, o zona (pe alocuri) linistita si frumoasa. M-am decis, m-am echipat si 30 de minute eram acolo. Toate bune si frumoase, cu o singura exceptie...jumatate din populatia Sibiului a avut aceeasi idee asa ca liniste si pace, dupa o mica plimbare. Am inaintat pe drumul inghetat, departe de marea de oameni care facuse o iesire la aer "curat" si am gasit si peisajele de care imi era atat de dor...
    Pamantul acoperit cu o plapuma mai mult sau mai putin groasa de zapada, micile cascade inghetate, apa siruind lin pe unde reusise sa strapunga stratul de gheata, totul era minunat si relaxant.










Ca si un mic exemplu, ceea ce veti vedea in urmatoarea fotografie nu este ceata, este fumul provenit de la nenumaratele gratare imbietoare. :)


Aceasta a fost mica mea expeditie. Cu echipament adecvat, frigul nu a ajuns la mine, iar excursia a fost binevenita dupa hibernarea aferenta sarbatorilor.

    Nu-i asa ca si voua v-a fost dor de o postare de acest gen? Sper ca v-a placut.

Kiss Kiss si un weekend de vis

You Might Also Like

0 comentarii: