LOTD: Spring dreams

miercuri, aprilie 10, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru look-ul de astazi mi-am dorit sa ma joc cu nuante vesele, sa le combin in moduri nebunesti iar rezultatul sa fie unul extrem de placut.
    Din pacate, uitandu-ma pe geam la vremea mohorata (chiar in acest moment aud stropi de ploaie care se lovesc hotarati si insistenti de pervaz...)care se incapataneaza sa ne insoteasca si in aceasta saptamana si uitandu-ma la paleta Glitterball ale carei nuante aveam de gand sa le exploatez la maxim, m-am razgandit. Am folosit intr-adevar paletuta mult iubita dar look-ul meu ma duce cu gandul la toamna mai mult decat la primavara.
    Nu ne ramane decat sa visam la o primavara insorita si la un look vesel dar, sper ca si acesta sa fie pe placul vostru.






Close-up:



 Produse folosite:

Machiaj ochi:
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer P2;
- Paleta MUA - Glitterball;
- Paleta MUA - Undressed;
- Fard Beauties Factory nr. 519;
- Mascara Maybelline - Cat Eyes - Black;
- Eyeliner gel - Essence - Midnight in Paris;
- Creion Avon Supershock - Aqua Pop - waterline;
- Gene false Princess Eyelashes;
- Kit sprancene MUA.

Machiaj ten:
- Fond de ten Oriflame  - Ever Lasting  - Nuanta Nude Pink;
- Pudra translucida MUA - Matte Perfect;
- Blusch MUA - Shade 01.

Machiaj buze:
- Creion contur buze Ada - rosu;

- Ruj Oriflame More by Demy -  Hollywood Red.

Deci, ce parere aveti? Este purtabil in aceasta perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like