NOTD: Failed water marble

vineri, aprilie 12, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va demonstrez ca "repetitia este mama invataturii" dar, daca ai invatat nu trebuie sa te culci pe o ureche si sa consideri ca toate activitatile sunt precum mersul pe bicicleta...Cred ca nu sunt prea coerenta in aceasta dimineata. ;))
    O  sa va dati seama despre ce vorbesc in cateva clipe.
    Anul trecut incepeam sa fiu din ce in ce mai multumita de manichiurile mele realizate prin tehnica water marble eram  convinsa ca am invatat si ca nu am cum sa imi pierd dexteritatea. Ei bine, zilele trecute mi s-a facut dor de o manichiura de acest gen si sigura pe mine, mi-am ales culorile, mi-am luat bolul si am inceput.
    Deja imi imaginam o manichiura asemanatoare cu cele realizate de Miss Happy  si cand colo vad ca nu mai descurc prea bine...Unghia aratatorului arata acceptabil iar restul, dezastru total plus bule.
    M-am decis sa va prezint aceasta manichiura pentru a avea o promisiune scrisa si o mustrare fata de propria persoana. Asadar, declar sus si tare ca ma voi perfectiona, voi exersa si nu voi mai lenevi!
    Gata, de ajuns, va invit sa constatati dauna. ;))






Deci ce parere aveti?
Astept cu drag criticile voastre. :)

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like