NOTD: Treasure Island

miercuri, aprilie 17, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Helo ladies,

    Astazi va prezint o noua oja de care m-am indragostit la prima vedere, la prima sclipire.
    Este vorba despre LA Colors - Color Craze mai exact frumoasa Treasure Island. Initial ma gandisem sa o aplic peste o baza deschisa dar m-am razgandit subit si am decis sa o aplic peste o baza neagra.
    Rezultatul este spectaculos, baza ii intensifica irizatiile albastre-verzui si chiar ma duce cu gandul la o comoara descoperita in adancul unui ocean.
    Fiind la prima experienta cu oje ale acestui brand, am fost putin sceptica in privita calitatii lor dar pot spune ca am ramas placut impresionata. Dupa 3 zile am sters-o doar pentru ca doream sa schimb culoarea iar la degetul aratator imi sarise din cauza excesului de zel de care dau dovada uneori, accidentadu-ma.
    Priviti minunatia si spuneti-mi ca sunteti de acord cu mine.



 Parca pe fundal se zarea ceva....oare ce-o fi acolo?

 Sa focalizam putin.... :)


Si inculpata, scoasa la inaintare:

Nu-i asa ca e combinatie reusita?
Sunt fericita ca am descoperit un brand cu oje superioare calitativ la preturi decente si cu siguranta micuta Treasure Island va avea in curand mai multe surioare.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like