Review & Swatch: Max Factor Colour Elixir Giant Penstick

vineri, aprilie 26, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Primul produs cu care voi incepe seria review-urilor produselor primite de la Max Factor Romania este rujul-creion Max Factor Colour Elixir Giant Penstick.
    A fost printre primele atat in randul preferintelor voastre cat si in topul meu asa ca m-a ataras, l-am fotografiat, l-am testat iar asta vi-l prezint.
    Mi-am dorit un produs de acest gen inca din momentul in care au fost lansate si din diverse motiv nu am ajuns sa il achizitionez iar penstick-ul Max Factor a venit la fix.
    Un produs de acest gen mi se pare perfect pentru o persoana ca mine de exemplu, care nu are intotdeauna timp sa aplice "ca la carte" un ruj (hidratare, contur de buze, ruj) si care in doi timpi si trei miscari sa fie pregatita de plecare.
    Eu aplic conturul - singurul lucru care trebuie sa fiu atenta, iar apoi uniformizez  culoarea pe toata suprafata buzelor - simplu si rapid.
    Produsul arata in felul urmator:


    Nuanta pe care am avut ocazia sa o testez este Foxy Amber un strawberry red (dupa parerea mea) care mi se pare potrivita atat pentru un machiaj de zi cat si de seara.

Swatch:


    Mi-a placut pentru ca are o consistenta cremoasa, hidrateaza buzele si le ofera un luciu deosebit.
    La capitolul rezistenta nu exceleaza, aproximativ 2 ore il sesizez dupa care trebuie sa il reaplic, nu ma deranjeaza, momentan sunt fascinata de aceasta metoda de aplicare.
    Ambalajul este confectioat din material plastic (voi reveni cu un update pentru ca inca nu l-am ascutit si nu stiu cm se comporta).
    Are o valabilitate de 36 luni de la data deschiderii.
    Pretul acestui penstick-ului este de aproximativ 30 lei.

In concluzie, pot spune ca am gasit un produs care imi ofera precizie, rapiditate si hidratare. Sunt multumita de el si pe lista mea se afla acum si nuantele Couture Blush si Subtle Coral.

Voi ati folosit acest produs? Va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like