Rewiew & swatch: MUA blushes

marți, aprilie 09, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi va prezint cele trei blushuri care si-au gasit adapostul in caminul portfardului meu. Este vorba despre nuantele 01, 04 si 06 achizitionate cu ocazia reducerilor de 35% si respectiv 50%. Pretul stanard este de 1lira, raportul calitate pret este mai mult decat satisfactor.
    Au o cantitate de 2.5 grame, iar singurul capitol la care nu exceleaza este ambalarea - ambalajul este un plastic de o calitate cam slabuta.
    Sunt pigmentate, rezistente iar nuantele sunt foarte placute.


Shade 01


Shade 04



Shade 06






Swatch fara blitz:

Swatch cu blitz:


In concluzie, ma bucur ca le-am achizitionat si...nu am gasit decat un cusur mic, mic, mic - blush-ul cu numarul 06 are un ambalaj fooooarte incapatanat, se deschide greu si am impresia ca unghiutele mele vor avea de suferit (daca nu ele, rabdarea mea cu siguranta va fi pusa la incercare).

    Voi le-ati incercat? Care este nuanta voastra preferata?

Kiss Kiss Dee

 

You Might Also Like