LOTD: Glitterball

sâmbătă, mai 18, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Incepem weekendul cu un look mai elegant, pe care l-am denumit Glitterball deoarece am folosit in proportie de 99%  paleta MUA cu acelasi nume. Stiti deja ca iubesc produsele lor si mi-am amintit ca am ignorat in ultima perioada paletuta in cauza, asa ca pentru voi am pus-o la treaba.
    Mi-am dorit un look mai "serios" deoarece in momentul in care am vazut-o mi-am spus ca aceasta paleta este potrivita pentru un machiaj vesel, de vara si mai putin pentru ceva  mai sofisticat. M-am inselat. Paletuta Glitterball se poate utiliza pentru orice tip de machiaj.
    N-o mai lungesc prea mult, Glitterball intra in actiune!








Close-up.



Produse folosite:
Machiaj ochi:
- Fard quatro Ga-De  nr. 22 - alb;
 - Paleta Glitterball - MUA;
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer P2;
- Mascara Clump Defy Max Factor - black brown;
- Gene false individuale Cupio;
- Kit sprancene MUA. 

Machiaj ten:
- BB Cream Farmasi - All in one;
- Pudra compacta Deborah - LA CIPRIA;
- Blush MUA - shade 6.

Machiaj buze: - Creion contur buze Oriflame - Nude;
-  Ruj MUA - numarul 14 - nuanta Bare.

Ce parere aveti? Ati purta acest machiaj?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like