Review: BB Cream All in one - Farmasi

sâmbătă, mai 11, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Luna trecuta m-am numarat printre norocoasele castigatoare desemnate de Farmasi pentru a testa BB Cream-ul All in one.
     Dupa o zi de la transmiterea datelor si a nuantei dorite, beauty balm-ul era in mainile mele asteptand ca procesul de testare sa inceapa.
    Primul plus il primeste la capitolul aspect/ambalare. Produsul este ambalat intr-o cutie neagra, mata, eleganta care mi-a placut foarte mult. Pe langa cutiuta, sistemul de dozare al beauty balmului este sigilat cu o folie de aluminiu.
    

Nuanta pe care am dorit sa o testez este cea cu numarul 1, nuanta cea mai deschisa.


Swatch:


Ingrediente:


  Impresiile mele:
- Dupa cum puteti observa in swatch-uri, acest beauty balm ofera o acoperire usoara/ medie, lucru de care sunt foarte incantata mai ales pentru ca vara bate la usa iar eu oricum nu am nevoie de un produs cu acoperire mare;
- Desi tenul meu este mixt (fie din cauza alimentatiei sau a temperaturilor, zona T este destul de incapatanata) BB Cream-ul a avut efect si nu a necesitat retusuri;
- Are o aroma placuta, dulceaga, destul de intensa (acesta este singurul lucru de care m-as fi lipsit, prefer produsele fara parfum);
- Pielea mea l-a "adoptat" de la prima aplicare, tenul este hidratat si radiaza;
- Prezenta SPF-ului este un plus pentru mine, desi este mic - 15;
- Imi place cum se comporta si ca si baza de machiaj chiar daca nu il voi folosi in acest mod decat foarte rar;
- Nuanta pe care am ales-o mi se potriveste dar dupa ce voi prinde putina culoare cred ca voi avea nevoie de nuanta cu numarul 2;
- Are o cantitate de 50 ml si o valabilitate de 12 luni de la deschidere;
- Il puteti achizitiona si din magazinul online - Farmasi la un pret de 17 lei ( sponsorul m-a informat ca produsul de pe site este identic cu produsul pe care l-am testat, ambalajul este diferit deoarece noul lot de BB Cream-uri are ambalaj alb).

In concluzie, pot sa spun ca mi-am gasit aliatul pentru acest sezon si sunt sigura ca nu ma va dezamagi nici pe viitor.

Ce parere aveti despre produsele Farmasi?
 Ati folosit acest BB Cream?

Kiss Kiss si un weekend de vis!


You Might Also Like