OOTD: Summer cuteness

duminică, iunie 16, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca este iunie, eu simt afara inca un aer de primavara sau de toamna....sunt indecisa, inca nu pot sa cred ca vara bate la usa...In fine, ideea este ca din cauza ploilor din ultima perioada nu am avut nici spatiu, nici dispozitie pentru a va  prezenta tinute noi. Cum am zarit cateva raze de soare, hop top m-am echipat si am fugit sa profit de ele. Presimt (sper) ca de acum vom avea parte de multe raze de soare
     Dalia  spunea ca outfitul pe care vi l-am prezentat  aici e prea dur pentru mine si ar fi preferat sa ma vada imbracata in roz si cu codite, asa ca am incercat sa ma adaptez "cerintelor publicului" si v-am pregatit un outfit feminin si cu o codita (in septembrie, cand  incepem scoala vom purta doua codite).
    Inca de anul trecut imi doream o pereche de pantaloni scurti cu dantela si i-am insfacat rapid de pe ROMWE pe cei pe care vi-i prezint astazi. Imi plac foarte mult si mi se pare ca pot fi purtati intr-o sumedenie de combinatii mai elegante sau mai indraznete.
    Sper sa va placa tinuta mea.







Deci, ce parere aveti despre tinuta de astazi?
Ati purta-o?
Ce outfituri v-ar mai placea sa vedeti pe blog?

Kiss Kiss Dee






You Might Also Like