Poftiti la ... Forli?

sâmbătă, iunie 29, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In sfarsit, dupa cativa ani buni, am avut parte de un binemeritat concediu. Mi-am dorit sa las grijile acasa si sa imi vizitez o buna prietena in Italia, mai exact in Forli. 
    Am facut din timp rezervarea la avion beneficiind in acest fel de de un transport rapid si avantajos din toate punctele de vedere. Durata zborului a fost de o ora si treizeci de minute, aterizand in Bologna (din pacate aeroportul din Forli este inchis) fresh si cu o nerabdare din ce in ce mai mare de a vizita tot ce era de vizitat.
    Nu m-am putut abtine si am fotografiat norii pufosi care ne-au insotit pe toata durata drumului.


    „Cine cunoaste Forli stie bine ca acest oras nu se aseamana cu niciunul dintre orasele lumii. Are inima sa, o particularitate inteligenta, o lume a sa inconfundabila la vedere...” - Antonio Beltramelli (sursa: wikipedia)
    Orasul Forli se lauda cu un patrimoniu bogat de cladiri din anii 30 și 40, apartinand unui plan urban consistent care includea atat spatii verzi, cat si spatii pentru activitati sportive din timpul primelor decenii ale secolului trecut. Forli a dobandit, de asemenea, o experienta valoroasa în promovarea patrimoniului cultural al orasului ca urmare a organizarii unui numar impresionant de evenimente culturale, expoziții la nivel european și a sponsorizarii unor serii de publicații stiintifice în acest domeniu. (sursa: businessjet.ro)
    La ceas de seara, am facut o mica plimbare profitad de vemea superba si admirand frumusetea orasului animat de aglomeratia specifica zilelor calduroase care urmau perioadei ploioase care luase sfarsit in urma cu cateva zile.
    Totul era viu, alert, strazile micute contrastau cu cladirile opulente facandu-te sa iti doresti ca plimbarea sa nu se mai sfarseasca.



    Pe majoritatea stradutelor gasiti terase micute si cochete unde puteti consuma diverse bunatati specifice.


    La lumina zilei, orasul toropit de caldura te facea sa cauti umbra deasa si stai sa astepti o mica adiere care sa te racoreasca.


    Dar noi continuam sa ne plimbam asigurati cu sticle cu apa rece, incaltaminte corespunzatoare si multa ambitie.
Cladirea primarei - zona principala a centrului istoric (Piazza Saffi).

Tot in zona centrala, statuia lui Aurelio Saffi si in spatele ei, biserica La Chiesa del Suffragio.

    Am ramas placut impresionata de puzderia de biciclete care impanzesc orasul. De la mic la mare, italienii se urca pe bicicleta si colinda orasul in lung si-n lat. Cu aceasta ocazie am constatat cu stupoare ca nu mai stiu sa ma dau pe bicicleta ( nu ca inainte as fi fost un as) lucru care m-a intristat putin...


Superbele Vespe ne-au fascinat inca de la inceput.


Mercul termometrelor plasate stategic in ganguri arata o temperatura de...


    Avand in vedere faptul ca suntem iubitori de verdeata, ne-am dorit sa facem o plimbare si prin parcul Urban, care iti ofera o portie de aer proaspat dupa o zi torida.
    Se afla la o distanta destul de mica fata de centrul istoric iar puzderia de copaci si vietati care te inconjoara reusesc sa te relaxeze instantaneu.


O poza putin mai... artistica. :)


    Ratuste, lebede (nu apar in poza, s-au ascuns) si iepurasi se adapostesc de caldura caniculara din timpul zilei.


    Prin aceste locuri minunate ne-am petrecut primele zile de concediu. Am refuzat categoric sa fotografiez delicioasele inghetate pe care le-am consumat si toate bunatatile de care am abuzat deoarece "tot ce s-a intamplat in Italia, a ramas in Italia", mai putin kilogramele in plus de care nu am putut scapa la plecare.
    Sper ca v-a placut postarea mea si nu v-am plictisit prea tare... Daca ar fi fost dupa mine as  fi continuat mult si bine dar nu vreau sa va alung pentru ca mi-ar placea sa ma vizitati si in urmatoarele calatorii in care sper sa reusesc sa nu va innebunesc cu prea multe detalii, asa ca postarea de azi se incheie aici.

    Ce parere aveti despre invitatia mea? Poftiti la ... Forli? 

Kiss Kiss si un weekend de vis


You Might Also Like