Review: Fond de ten Deborah - Radiance Creator

marți, iunie 18, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ultimele produse primite pentru testare din partea  Deborah  sunt cele doua fonduri de ten Radiance Creator in varianta tester .
    Cele doua nuante primite sunt: nuantele 04 Apricot si 05 Amber. Veti vedea din swatch-urile care urmeaza ca sunt foarte inchise pentru tenul meu asa ca nuanta 05 a fost testata doar pe mana iar nuanta 04 a participat la testarea propriu-zisa.



Ce spune producatorul despre acest produs:
Este ideal pentru tenul mixt cu tendinte de uscare. Acest fond de ten hraneste tenul, il hidrateaza si ii ofera catifelare si prospetime pe tot parcursul unei zile.
Cu o textura fluida, care iti trezeste simturile, acest fond de ten se aplica usor, nu strange tenul si iti creaza o luminozitate incredibila, fara cusur. Vei obtine un finish perfect care dureaza o zi intreaga. 

Ce spun eu:
In primul rand, ma bucur ca se adapteaza nuantei tenului fiindca daca ar fi trebuit sa ma chinui sa il intind, estompez & Co nu cred ca as fi avut rabdare sa testez nici nuanta cu numarul 04.
Este fluid si usor de aplicat;
Se comporta foarte bine pe ten, nu am avut probleme cu zona T in perioada in care l-am folosit.
Are o acoperiere medie;
La capitolul rezistenta nu am nimic de obiectat (in general sunt machiata cel putin 10 ore pe zi).
Are FPS 15, asa ca daca il veti folosi vara veti avea nevoie de o baza care sa aiba un FPS mai mare.

Va promisesem si niste swatch-uri, nu?



In partea stanga swatch 04 Apricot si i partea dreapta 05 Amber.

In concluzie, am descoperit un fond de ten care imi place si m-as fi bucurat enorm daca si nuantele mi s-ar fi potrivit. Imi place cum se comporta pe tenul meu si, de asemenea proprietatea de adaptabilitate primeste nota maxima.

Ati folosit acest fond de ten? Dar produse Deborah? Ce parere veti despre ele?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like