Review: Max Factor Mascara - Clump Defy

miercuri, iunie 05, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Stiu ca v-am promis in urma cu cateva saptamani "bune" acest review al rimelului Max Factor Clump Defy iar astazi am reusit sa ma mobilizez, sa pregatesc articolul si sa il public.
   Am amanat putin publicarea lui deoarece am avut o relatie love-hate cu sus numitul si am dorit sa il folosesc mai mult timp pentru a va prezenta parerea mea obiectiva.
    In momentul in care am primit coletul de la Max Factor Ro acest rimel mi-a atras atentia datorita ambalajului sau oarecum diferit. 
Nuanta sa este vesela iar forma putin mai "borcanoasa" fata de clasicele ambalaje cu care eram obisnuita.


Recunosc, am fost sceptica in privinta nuantei acestuia deoarece pana acum eram o fana declarata a negrului iar nuanta black/brown m-a facut sa stramb putin din nas.
Ei bine, m-am obisnuit destul de repede cu nuanta black/brown care mi se pare perfecta  pentru un machiaj de zi.

Produsul nu este sigilat.
Periuta sa este din plastic iar la prima vedere arata exceptional, nu pare sa incarce ci sa ofere definire chiar si celor mai scurte gene ( producatorul ii atribuie urmatoarele proprietati: voulm maxim, gene perfect definite, fara a forma "cocoloase").



In primele doua saptamani in care l-am folosit puteam sa afirm sus si tare ca este cel mai bun produs pe care l-am folosit. Genele mele, oricat de scurte ar fi fost erau si curbate si definite (un mare succes in cazul meu).
Dupa aproximativ doua saptamani acesta si-a schimbat consistenta si a inceput sa imi incarce genele desi a fost depozitat si inchis corect.
Nu stiu daca toate persoanele care l-au folosit s-au confruntat cu aceeasi problema sau am nimerit eu un lot mai putin norocos...
O mica demonstratie, am aplicat doua straturi:



Acum il folosesc intr-un singur strat si am grija la modul in care il aplic pentru a nu incarca si uni genele si pot spune ca ne intelegem destul de bine.
Are un termen de valabilitate de 12 luni de la data deschiderii si il puteti achizitiona atat de la standurile Max Factor cat si din magazinele online la un pret de aproximativ 55 lei.

In concluzie, relatia mea cu acest produs a fost un love/hate veritabil. Ne-am iubit pana in momentul in care si-a schimbat consistenta dupa care a inceput sa ma necajeasca.

Voi ati folosit Clump Defy Mascara? Daca da, cum ati defini relatia voastra?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like