Review: Pudra compacta Deborah - LA CIPRIA

duminică, iunie 09, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iata ca am ajuns si la penultimul produs pe care le-am primit pentru testare din partea celor de la Deborah.
    Pudra compacta Deborah - LA CIPRIA este in prim plan astazi.
    Ambalajul sau este dintr-un material plastic rezistent, rosu care iese in evidenta printre ambalajele produselor in culori monotone care se gasesc in portfardul meu. In interior, pe langa pudra propriu- zisa gasim si un buretel moale si fin pentru aplicarea pudrei.
    In cazul in care nu v-a atras atentia la standurile Deborah, pudra LA CIPRIA arata in felul urmator:


    Are o textura fina, matasoasa si este foarte usor de aplicat.
    Are o aroma fina, placuta, deloc deranjanta.
    Din pacate, nuanta pe care am primit-o este prea inchisa pentru tenul meu asa ca o folosesc pentru machiajele pe care le prezint pe blog si o esteompez foarte bine, fie o combin cu o pudra intr-o nuanta foarte deschisa sau.... chiar daca nu ma gandisem pana acum, am imprumutat ideea Oanei si am folosit-o pentru conturare iar rezultatul m-a impresionat.
    Dupa aplicare,  zona T este "stapanita" iar suprafata tenului este matifiata.

Swatch:


Ingrediente:


Are o cantitate de 14 grame, expira la 24 de luni de la data deschiderii si o puteti achizitiona fie online, fie de la standurile Deborah la un pret de aproximativ 25 lei.


In concluzie, va spun sincer ca mi-a placut foarte mult si o voi cauta si eu pentru a-mi achizitiona nuanta potrivita tenului meu.

Ati folosit acest produs? Daca da, ce parere ati avut despre el?
Daca nu, va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like