Review: Sapunuri Cosmetice 100% naturale - part 2

joi, iunie 06, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi a venit si randul celorlate sapunuri care mi-au fost trimise pentru testare de catre Cosmetice 100% naturale.
    V-am prezentat aici primele patru sortimente pe care le-am testat si pot sa spun chiar de la inceputul aceastei postari casi acestea mi-au placut la fel de mult.
    Sunt un adevarat rasfat pentru piele, cremoase si  hidratante datorita ingretientelor pe care  le contin.
    Vedetele de astazi sunt urmatoarele:



Sapunul Baby


Contine doar uleiuri de baza ( ulei de masline extravirgin, ulei de cocos si ulei de palmier), iar mirosul este diminuat.
Sa va spun acum si din ce motiv este preferatul meu. Este cel mai cremos sapun pe care l-am folosit pana acum. Din momentul in care l-am atins am simtit ca are o consistenta diferita, mai grasa. Mirosul este insesizabil, nu face foarte multa spuma dar pielea a ramas fina si catifelata  dupa ce l-am folosit.
Mi-a placut foarte mult rasfatul oferit de acest sapun!

Sapun Eucalyptus


Contine: uleiuri de baza ( ulei de masline extravirgin, ulei de cocos si ulei de palmier), cacao si vanilie.
Nu am simtit aroma de vanilie, are o aroma placuta, proaspata dar nu stiu cu ce as putea sa o compar. Nu pot sa spun ca a fost preferatul meu, mi s-a parut ca oferea o exfoliere usoara iar peielea "scartaia" de curatenie.

Sapunul Pine



Compozitie: uleiuri saponificate:ulei de măsline extravirgin, ulei de cocos, ulei de palmier, ulei nesaponificate: ulei esenţial de brad, argila verde.
Aroma sa revigoranta m-a ajutat sa ma simt fresh dupa o zi obositoare. La fel de cremos, cum ma obisnuisera si celelalte sapunuri iar efectul de nota 10. Desi nu fac o spuma consistenta eu am facut dn actiunea sapunirii un adevarat ritual, totul transformandu-se intr-un masaj revigorant extrem de placut. Din acest motiv reusesc sa le epuizez  in timp record, dar rasfatul meu merita.

Sapunul   Amalthea Goat Milk


Compozitie: lapte de capra, ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, ulei de palmier, ulei de ylang-ylang, argila portocalie pentru culoare.
Acest sapun mi-a starnit curiozitatea inca de la inceput deoarece nu mai folosisem pana acum un sapun care sa aiba ca si ingredient principal laptele de capra si despre care auzisem numai lucruri bune.
Acum pot spune ca produsele de caest gen nu sunt gratuit laudate. Sunt foarte eficiente iar pielea ramane catifelata chiar dupa prima utilizare. Are un miros suav, placut care nu persista (pentru mine acest aspect nu constituie o problema deoarece crema de corp este sfanta dupa fiecare dus).
Este foarte cremos si la fel ca si in cazul sapunului Baby l-am simtit mai gras, cu o consistenta diferita.

Nu am avut senzatia de piele "uscata" dupa utilizarea acestor sapunuri.
Le-as putea descrie in trei cuvinte: curatenie, revigorare, catifelare.
La fel cum va precizam si in postarea anterioara fiecare produs are 100 grame si un pret de 8 lei (puteti afla mai multe despre fiecare produs cu un click pe denumirea lor).

In concluzie, am descoperit niste sapunuri care mi-au placut foarte mult. Daca in postarea trecuta favoritul meu a fost sapunul Regia Orange, de aceasta data data nu ma pot decide asa ca voi desemna doua preferate: sapunul  Baby si saunul Amalthea Goat Milk.

Ce parere aveti? Va tenteaza aceste sapuri? Care a fost cel c-a atras atentia?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like