B'day wishlist

sâmbătă, iulie 13, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Da, se apropie ziua aceea ... ziua in care imi pot exprima sus si tare dorintele, ziua in care cu surle, trambinte si artificii (exagerez putin) anunt ca am devenit mai inteleapta, mai matura sau ...nu, nu, nu  totusi vorbesc prostii ... am ramas la fel doar varsta s-a mai modificat cu an. Imi place sa cred ca daca tu vrei, sufletul tau ramane tanar indiferent de cifrele care apar pe certificatul de nastere. Noi decidem cand si in ce fel "imbatranim". Ca mai apare un rid, o cuta pe fata nu m se pare atat de importat atata timp cat stim sa mai facem haz de necaz, sa zambim sa ne simtim copii.
    Dar pana atunci, sa trecem la lucruri serioase, la ce imi doresc si eu, un suflet mic si pofticios.
    Lista mea este ... complexa, mi-am ales cate putin din toate si mi se pare ca am fost un copil cuminte, fara pretentii exagerate.
    In primul rand imi doresc un lucru pe care nu il putem cumpara si pe care il consider cel mai important. Imi doresc sanatate, nu doar pentru mine, pentru toata lumea.
    Trecand la lucruri mai palpabile, imi doresc foarte mult o oglinda pentru ca cea pe care o folosesc in prezent este sub orice critica (putin cam veche, putin cam ciobita) asa ca, acum e momentul sa o inlocuiesc.

Sursa

    Gold and Silver Sparkles m-a convins , iar acum imi doresc foarte mult un BB Cream Holika Holika. L-am comandat deja si e foarte aproape, abia astept sa-l incerc.

Sursa

    In materie de carti, "Prietenul nevazut" este singura carte care mi-a ramas de bifat din colectia Ceceliei Ahern. Imi place foarte mult stilul ei si daca pana acum nu ati dat o sansa cartilor sale, vi le recomand cu drag.

Sursa
    La capitolul hainute mi-as dori o rochita cu dungute, iar aceasta mi-a facut cu ochiul.

Sursa


    Cel mai tare, si mai tare mi-as dori un blender. Cel pe care il am in prezent ma necajeste (imi mananca nervii si sanatatea :))) iar cand vad smoothies-urile din blogosfera mor de pofta si de invidie.

Sursa

    Iar in materie de calatorii, mi-ar placea sa ajung la cascada Bigar si sa imi sarbatoresc ziua chiar acolo! E frumoasa Romania, degeaba!

Sursa
Cam atat. Nu-i asa ca sunt un copil cuminte si merit sa mi se implineasca aceste dorite?
Voi ce va doriti? Poate imi mai modific lista pana la fericitul eveniment.

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like