Ce produse am mai terminat ...

luni, iulie 08, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi sunt mandra de mine si ma laud cu produsele pe care le-am terminat in ultima perioada.
   E greu sa ma abtin de la inceperea mai multor produse dar nu imposibil. Dupa unele produse am oftat mai mult  in momentul in care le-am terminat, dupa altele mai putin.


- Samponul pentru volum Syoss a fost o descoperire fericita. A facut ceea ce promitea, mi-a tinut sebumul sub control, a avut o aroma placuta iar raportul calitate/cantitate/pret a fost excelent;
- Balsamul Pantene Pro-V Aqua Light a fost preferatul meu din toata gama pe care am testat-o. De la consistenta pana la efect m-a impresionat in mod placut. Review aici;
- Samponul uscat Balea - Trend it up! mi-a placut la nebunie. Din acest motiv l-am recumparat si va fi mereu in lista preferatelor mele. Review aici;
- Stiti deja ca untul de corp Cien cu aroma de mango este "cel mai cel" pentru mine asa ca nu are rost sa il mai laud. Review aici;
- Gelul de dus Nature Secrets cu aroma de mango a facut "casa buna" cu untul de corp mai sus numit. Mi-a placut aroma lui, consistenta si rasfatul pe care l-a oferit pielii mele in timpul dusului.
- Gelul de dus Balea cu kiwi a fost delicios si am oftat trista in momentul in care am stors si ultimul strop din ambalaj. Nicio problema, un alt sortiment i-a luat locul.
- Tonicul din gama Beautycycle de la Amway nu a fost "nici prea, prea nici foarte, foarte". un tonic obisnuit cu o aroma fresh foarte placuta;
- Crema intens hidratanta AslaVital MineralActiv mi-a placut dar nu am regretat epuizarea stocului. Mi se pare mai potrivita pentru iarna, fiind o crema foarte consistenta. Review aici;
- Balsamul hraitor pentru buze CitronVanille Yves Rocher mi-a placut, mi-a placut, mi-a placut. Review aici;

- Crema de maini Hand Care - Oriflame - mi-a fost o buna aliata, a avut grija de mainile si de cuticulele mele, le-a oferit hidratarea de care aveau nevoie. Mi-a parut rau ca am terminat-o dar cu aceasta ocazie am facut noi descoperiri. Review aici.


Acestea au fost produsele pe care am reusit sa le termin in ultima perioada si abia astept sa va prezint un nou episod.

 Cand? Inca nu va pot spune o data clara.



Voi ce produse ati terminat in ultima perioada?
 
Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like