Favoritele lunii iulie

miercuri, iulie 31, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Si a mai trecut o luna .... si am si imbatranit .... si a venit si canicula, asa cum ii sta bine lunii lui cuptor ... Ce mai, a fost o luna plina in care am avut parte de cate putin (sau mai mult) din fiecare.
    Nu am schimbat multe produse in rutina mea de ingrijire si intretinere dar totusi, am descoperit cateva noutati care imi plac la nebunie.
    Fara sa va mai tin in suspans ... favoritele lunii iulie sunt urmatoarele:


- Cu ce sa incep eu oare? Cu gelul de dus Discover Santorini, bieinteles. Mi se pare perfect pentru vara. Are o aroma fresh, placuta care te duce cu gandul la o plimbare pe faleza la apus ...
- Gelul de dus exfoliant Nature Secrets cu zmeura si menta, imi place foarte mult. E bland, miroase placut si nu usuca pielea. Yumm ... review in curand.
- In aceasta perioada m-am intors la lotiunea de argan cu esenta de flori de portocal -review aici.  A avut grija de pielea picioruselor mele, care a fost cam pretentioasa, poate si din cauza ca am cam neglijat-o - rusine, rusine, rusine!
- Pe blogul lui Moony am citit despre demachiantul bifazic Blanchette B si m-am hotarat sa-i dau o sansa. Este extraordinar! Imi place  foarte mult, este eficient si bland. Indeparteaza machiajul "cat ai clipi". Il folosesc in zona ochilor si nu am avut nicio problema. Raport calitate/cantitate/pret (aproximativ 7 lei) - excelent. Nota 10!
- Primerul P2 mi-a fost alaturi in perioada caniculei, iar machiajul meu a rezistat cu brio.
- Creionul contur ochi Farmasi - nr. 104 mi-a evidentiat machiajul si m-a surprins extrem de placut. De exemplu luni, am plecat la munca, de la munca la zumba la o temperatura dureroasa si apoi acasa - am observat uimita ca machiajul meu rezistase. Un nou produs care primeste nota mare din partea mea.
- Pe langa balsam de buze, luna aceasta am folosit rujul MUA nr. 07. Are o nuanta deosebita, nu e nici peach, nici brown, nici gold, este un fel de combinatie foarte placuta intre cele trei. A fost preferatul meu.
-  BB Cream - ul  Holika Holika este perfect pentru zilele toride de vara. Nu imi simt tenul incarcat si desi are o nuanta destul de deschisa aceasta se adapteaza nuantei tenului meu. In plus miroase a fructe. Ii voi dedica si un review in curand.
- Pe blogul Alexantzei am citit despre dizolvantul Oversa, l-am luat si ..... bine am facut! Este foarte bland si acelasi timp eficient. Nu are un miros deranjant. Il voi recumpara.
- Daca va spun ca am uitat sa fotografiez preferatul preferatelor acestei luni ma credeti? Autobronzantul Alverde este GENIAL! Toata lumea il lauda pe buna dreptate, e minunat, magic si de vis!

M-am gandit sa mai adaug o noua rubrica a preferatelor si anume: cartile!


    De fapt, e vorba depre autorul lunii. Cecelia, imi pare rau, Guillaume Musso te-a intrecut! Acest om este un semizeu, i-as ridica o statuie, pe cuvant!
    Am citit Fata de hartie in 3 zile si Vei fi acolo? intr-o zi, si-am plaaans, am plans. Transmite atat de mult prin intermediul randurilor, scriitura lui este atat de originala si alaturi de Deena am ajuns la concluzia ca orice carte ar trebui ecranizata si cu siguranta ar si castiga cateva Oscaruri. 

Acestea au fost favoritele acestei luni.
Voi ce produse ati folosit in aceasta luna? Se regasesc in lista mea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like