NOTD: Stardust

luni, iulie 22, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    M-am tot gandit cu ce sa incep saptamana si pana la urma tot la o manichiura am ajuns.
    Fac ce fac si manichiurile imi pun "capac" (mai nou fac si rime). Imi place sa incerc nuante, combinatii, diverse modele si nu ma pot satura.
    Astazi doresc sa va prezint una dintre noutatile de pe Born Pretty Store o oja care mi-a atras atentia din momentul in care am vazut-o pe site, am asteptat-o cu sufletul la gura si de care m-am indragostit la prima vedere.
    Nu cred ca e o noutate pasiunea pentru glitter iar aleasa mea contine particule de toate marimile, formele si dimensiunile.
    Va las sa va convingeti de tot ce am afirmat mai sus si sper sa imi dati dreptate.






    Pentru obtinerea acestui efect am aplicat doua straturi generoase care, spre surprinderea mea, nu au fost greu de indepartat. Particulele mai mari au fost putin mai problematice dar nu m-au adus in pragul exasperarii. Abia astept sa incerc sa o aplic peste o baza inchisa.
    O sticluta cu praf de stele are 10 ml si poate fi achizitionata de aici, la un pret de 4.36 $.

Ce parere aveti? Nu-i asa ca arata excelent?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

P.S.:  In cazul in care va tenteaza aceste produse, Born Pretty Store are shipping-ul gratutit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.

You Might Also Like