Poftiti la ... San Marino?

sâmbătă, iulie 20, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Am ajuns si la ultimul episod al concediului pe care l-am petrecut in Italia. Daca in primul episod v-am invitat la o mica plimbare prin Forli iar in al doilea  la Ridracoli, astazi va invit la San Marino.
    Ce as putea sa va spun despre San Marino? Este unul dintre cele mai mici state independente din lume sau cum spunea prietenul nostru "un stat in stat". Conform Wikipedia are o suprafată de 60 km2 și 30.000 de locuitori.
    In ultima zi a concediului nostru ne-am trezit dis-de-dimineata, ne-am echipat rapid si am plecat spre San Marino (acesta se afla la o distanta de aproximativ 140 km de Forli). Ne-am pregatit fizic si psihic deoarece stiam ca va urma o zi obositoare in care ne vom plimba mult in arsita.
    Am ajuns in timp record (sau cel putin mie asa mi s-a parut deoarece "drumurile noastre toate" ... nu se aseamana cu drumurile lor, stiu ca nu e frumos sa faci comparatii dar nu a pot abtine) si am inceput sa colindam cetatea in lung si-n lat.
    Cu pasi marunti, pe o vreme destul de acceptabila (din fericire am avut parte si de cativa norisori) am urcat pe drumurile pavate ale cetatii. Are rost sa mai laud curatenia exemplara? Nu cred...
    Orasul cetate este mereu vizitat asa ca pare mereu viu, activ. Obiectivele turistice care ne-au atras atentia au fost cele trei turnuri: La Guaiata, La Cesta si Il Montale. Toate zonele sunt presarate cu statui, flori, parcuri si fantani arteziene astfel incat o plimbare in orice zona sa fie un deliciu vizual si olfactiv.
    Singurul turn vizitat de noi a fost La Cesta, care se afla in zona cea mai inalta a muntelui Titan. De ce? Pentru ca arata feeric, iar drumul pana la el te facea sa simti ca esti in alta lume (stiu ca voi mai spune acest lucru, dar asa este, pe cuvant) si ne-a atras si ideea de a vizita Muzeul Armelor -  foarte dragut, la intrare ne-a intampinat o romanca foarte amabila.
    Sper ca pozele de mai jos sa va convinga ca San Marino merita o vizita, chiar daca sunteti obositi. In momentul in care il vezi, uiti de oboseala si simti ca visezi.


    Cunoasteti setimentul acela de "gol in stomac"? Ei bine, cam asta simteam eu de fiecare data cand priveam panorama. Parca totul era ireal, desprins dintr-un tablou.




La pas prin cetate.




Pe fiecare parte a micilor stradute se afla magazine cu suveniruri, bijuteri, haine si terase cu delicatese.


Cum sa nu te simti ca o printesa curajoasa aici? (drept de autor Katia - prietena mea, junioara  Deenei ).





    La aceasta postare am fost ptin mai zgarcita in privinta detaliilor deoarece am considerat ca o poza face mai mult decat o suta de cuvinte.
   Am dreptate?
    Ce ziceti, v-am convins? Poftiti la ...San Marino?
    In cazul in care ajungeti in zona va recomand piadinele si bineinteles, inghetata. Nu are rost sa va spun ca m-am intors cu cateva kilograme in plus din concediu, pentru ca am profitat de toate bunatatile care mi-au facut cu ochiul si nu m-am abtinut de la nimic.
    In concluzie, pot sa ma laud cu un concediu de vis si vreau sa le multumesc prietenilor nostri Erika si George, pentru toate experientiele minunate pe care ni le-au oferit.
   A fost pur si simplu perfect. Vremea a tinut cu noi iar noi am profitat de fiecare clipa.

Kiss Kiss si un weekend de vis!
    

You Might Also Like