Preferatele lunii iunie

luni, iulie 01, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am trecut deja de jumatatea anului 2013... Trece timpul, trece...
    Stiu ca va plac postarile de acest gen asa ca m-am gandit sa revin si eu cu postari periodice ale preferatelor mele. Fiind in perioada Project Pan-ului (teoretic) am incercat sa ma abtin de la achizitii importante dar nu ma pot lauda cu succese notabile. Mereu gasesc cate un produs de care am neaparata nevoie si pacatuiesc, dar viata si-ar pierde din culoare daca am renunta la micile placeri nevinovate, nu-i asa?
    Asadar si prin urmare, printre preferate veti putea observa atat produse noi cat si produse pe care le-am abandonat la inceputul sezonului rece si la care m-am intors odata cu venirea verii.


- Trebuie sa incep cu marea descoperire a acestei veri. In concediu, am zarit pe refturile magazinelor samponul uscat de la Garnier Fructis, l-am achizitionat si imi pare tare rau ca nu am luat mai multe. Imi place la nebunie, raportul calitate/pret excelent, ii voi dedica un review in curand.
- Anul trecut mi-am facut stocul in materie de produse cu aroma de mango si vanilie Balea. Iarna, lotiunea nu mi s-a parut suficient de hranitoare si am abandonat-o, acum am luat-o din nou in uz si ma rasfata in fiecare seara. Review aici. Gelul de dus este pe placul meu, cremos si foarte aromat.
- Despre crema de maini The Secret v-am povestit aici, imi place foarte mult.
- Despre laptele demachiant Bioderma Sensibio nu cred ca mai are rost sa va spun decat ca nu este degeaba laudat...review aici.
- De cand am inceput sa ii ofer tenului meu ritualul care i se cuvine m-am indragostit de lotiunea tonica cu efect calmant de la Oriflame. Este foarte blanda cu tenul meu si are o aroma foarte placuta.
- "Vara" aceasta am purtat un machiaj foarte natural, folosind nuantele din centrul paletei GOSH. Review si swatch aici.
- Balsamul de buze a fost la putere in ultima perioada, iar Madre Bees mi se pare perfect pentru vara. Review in curand, promit.
- Cu ojele P2 Sand Style a fost dragoste la prima vedere. Momentan nuantele Confidential si Strict au monopolizat zona ojelor.

    Acestea sunt produsele care mi-au facut ochii sa straluceasca in luna iunie. 
    Voi ce produse ati preferat in luna lui ciresar? Se regasesc si in lista mea?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like