Provocare: Lemonade splash

marți, iulie 09, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    O noua colaborare, o noua provocare. De aceasta data nuantele de verde si galben sunt la putere, totul ramanand la libera alegere: o manichiura, un machiaj sau un outfit, orice ne este premis.
    Pentru provocarea de astazi am incercat sa obtin o manichiura folosind tehnica sugar spun urmarind acest tutorial. Nu pot sa spun ca am respectat in totalitate indicatiile pentru ca nu am avut rabdare pana la sfarsit . Pot spune ca rezultatul final seamna cu un animal print texturat, destul de interesant.
    Sper sa va placa interpretarea mea.







Produse folosite:
- Oja Oriflame - Colour Breeze - Skinny Dip;
- Oja Oriflame - Colour Breeze - Summer Sun;
- Oja Gabrini Summer Edition - M101.


Ce parere aveti despre manichiura mea?
Ati incercat aceasta metoda? Va place?


Kiss Kiss Dee

You Might Also Like