The Polishes Challenge: Newest - Sand Style

miercuri, iulie 10, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    In cadrul provocarii de azi ne prezentam cele mai noi achizitii in materie de oje.
    Nici nu va puteti imagina cat de mult mi-am dorit macar o oja texturata. Le vedeam peste tot si de fiecare data oftam... Am avut noroc cu prietena mea, pe care am trimis-o la vanatoare prin Germanica si m-a ajutat sa-mi satisfac si acest moft.
    Astazi, oja P2 - nuanta Adorable care este cu adevarat adorabila, este sub lumina blitzului. Nuanta sa este atat de delicata incat la inceput nici nu imi recunoseam unghiutele (eu, fiind obisnuita cu nuante tari, intense) dar care iese in evidenta datorita irizatiilor nisipii perfect dozate.
    Sper sa va placa manichiura de azi.







Nu-i asa ca e minunata?
Sunt curioasa cu ce noutati ne vor incanta colegele mele, asa ca va invit sa le facem o vizita:

Kiss Kiss Dee

P.S.: Daca doriti sa catigati o oja P2 - Sand Style va invit la giveaway. Va puteti inscrie aici.

You Might Also Like