OOTD: I'm watching you!

joi, octombrie 24, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    O sa va divulg un secret! Nu stiu daca v-am spus pana acum dar sunt o mare fana a ochelarilor. Fie ca sunt de soare sau cu lentile transparente imi plac la nebunie. Perechea pe care o port astazi este primita cadou de la prietenul meu (anul trecut mi-a fost o surpriza deosebit de placuta: stia ca imi doresc foarte mult o pereche si in Sibiu nu gaseam, asa ca a vorbit cu o "ingerasa" care l-a ajutat sa ma faca sa zambesc).
    Tinuta de copil cuminte si silitor este de mult timp printre preferatele mele si consider ca se potriveste "la fix" cu ochelarii mei. Un outfit lejer si confortabil, perfect pentru o plimbare de toamna.






Ramane intre noi, da?


Am purtat:
- Pulover - foymall.com;
- Camasa Erros - old;
- Jeansi New Yorker - old;
- Pantofi oxford - Expotricotex (targ de incaltaminte si imbracaminte);
- Accesorii random;
- Cercei Bijuterii HandMade.

     Voi ce parere aveti? Va plac ochelarii la fel de mult ca si mie?
      Dar tinuta mea?
 Kiss Kiss Dee

You Might Also Like