Preferatele lunii octombrie

miercuri, octombrie 30, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Luna aceasta ma grabesc sa va prezint preferatele preferatelor (pentru maine v-am pregatit o colaborare frumoasa asa ca va astept).
    Octombrie a fost o luna in care am facut mici descoperiri dar m-am si intors la unele produse pe care le iubesc si pe care cu siguranata le voi recumpara.
   Dar sa nu va plictisesc cu introducerea ... preferatele lunii octombrie sunt urmatoarele:




- Marea descoperire cu care stiu ca v-am stresat deja a fost CC Cream-ul Elmiplant. Un vis, review aici.
- O alta descoperire extrem de ingenioasa a fost lumanarea cosmetica Vivalu. V-am prezentat-o aici, o folosesc in cel mai economic mod pentru ca nu vreau sa se mai termine.
- In ultima perioada am purtat doar nuante pamantii asa ca m-am intors la paleta MUA - Undressed. Imi palce foarte mult, review aici;
-  Paleta sus numita a facut "casa buna" cu creioanele Karadium (mai exact numerele 3, 10 si 12) care sunt perfecte folosite ca si baza. Review si swatch aici.
- Eyelinerul Essence nu mai are nevoie de nicio prezentare. Mi se pare cel mai negru eyeliner negru, rezista exceptional si nu s-a uscat deloc. O sa il recumpar dupa ce o sa consum si ultimul strop (am inteles ca inca poate fi achizitionat de la standurile essence din Germania).
- Mascara Sexy Pulp de la Yves Rocher mi se pare in continuare geniala pentru genele mele scurte, rare si drepte;
- M-am reintors si la lotiunea pentru tratarea unghiilor de la Farmec pe care am neglijat-o in ultima perioada iar unghiutele mele au inceput sa imi atraga atentia. Imi place, e foarte eficienta.
- Ca si baza am folosit intaritorul BNC - Depozitul de Frumusete si sunt multumita de el. Imi protejeaza si intareste unghiile, nu doresc nmic mai mult.
- Despre top coat-ul BK v-am povestit cate ceva aici . E bun, dar caut ceva si mai bun, ceva care sa ma dea pe spate si sa spun ca nu mai vreau sa folosesc alt top coat niciodata in viata mea (si care dupa putin timp sa se scoata din fabricatie ).
- Uleiul de cuticule pe care l-am laudat aici imi lace la fel de mult si incerc sa ma autoeduc si sa il folosesc cat mai des.
- Gelul de dus Balea cu mango si ananas mi s-a parut perfect pentru aceasta perioada asa ca l-am insfacat si l-am dus in baie. Datorita aromei sale face ca trecerea de la sezonul cald la sezonul rece sa fie mult mai usoara. Multumesc Deena!

Buuun, sa nu neglijam si capitolul carti ...


    Imi era dor de o carte usoara care sa avanseze rapid asa ca Privilegiul  a fost aleasa. Mi-a placut, mi s-a parut amuzanta si usor previzibila dar ma bucur ca a ajuns pe masa de lectura.
    Apoi, am trecut le o carte pe care mi-o doream de foarte mult timp si datorita unei colege am reusit sa o citesc. Memoriile unei gheise este o carte excelenta cu o actiune care te tine in suspans si care nu are cum sa nu te faca sa empatizezi cu toate trairile personajului principal. O recomand cu nota 10 in cazul in care nu ati citit-o pana acum.

Gata! Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea lunii octombrie!
Voi ce ati preferat in aceasta luna?
Exista preferate care se regasesc si pe lista mea?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like